تاریخ انتشار: 1400/03/05 19:45
کد خبر: 38783

صعود مقتدرانه کیان نیشابور به لیگ برتر بانوان

کیان نیشابور توانست با اقتدار به لیگ برتر بانوان کشور صعود نماید.
صعود مقتدرانه کیان نیشابور به لیگ برتر بانوان

تیم فوتبال بانوان کیان نیشابور به سرمربیگری سهیلا جعفری و با تلفیقی از بازیکنانِ با تجربه و نام آشنایی همچون سمانه چهکندی و بهناز طاهرخانی و بازیکنانِ تیم ملی نوجوانان از جمله سارا دیدار و الهه افشار دوست مقتدرانه و بدونِ گل خورده و موفق شد به لیگ برتر صعود کند و استعدادهای جدیدی مثل عسل طیبان را به فوتبال ایران و تیم ملی نوجوانان معرفی کند.

علاوه بر صعود مقتدرانه ، این تیم توانست عناوین فردی را با خانم گلی بهناز طاهرخانی و بهترین بازیکن مسابقات را توسط سمانه چهکندی به دست آورد.

گفتنی است مجموعه‌ی کیان نیشابور طی سالیان گذشته نیز با توجه به حمایت‌های مدیرعاملِ خود  علی اکبر شکیبا و با پشتکار سرمربی خود سهیلا جعفری علاوه بر قهرمانی لیگ یک بانوان توانسته بود ، قهرمان لیگ برتر خراسان رضوی ، قهرمان شمال شرق کشور در رده زیر ۱۷ سال  و قهرمان المپیاد نونهالان شود.

لازم به ذکر است که در دور دوم مسابقات لیگ یک بانوان ، مجموعه ی کیان از حمایت های صادقانه خانم چنارانی نماینده مردمی نیشابور نیز بر خوردار بود.

در آخر با توجه به اینکه این تیم تنها نماینده‌ی فوتبال بانوان استان خراسان رضوی در لیگ برتر بانوان می‌باشد ، امید است که هیئت فوتبال و اداره ورزش استان و شهرستان همچون گذشته حامی این تیم پر استعداد باشد تا شاهد ادامه روند رو به رشد مجموعه خوب کیان باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3koaxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملوانان رکورد بازگشت به بازی را شکستند
گل و 1 امتیاز حیاتی فقط در 8 دقیقه