تاریخ انتشار: 1399/12/21 02:29
بارسا تاوان می دهد؟
کد خبر: 43156

مسی و نفرین پنالتی ها؛ کابوس چلسی تکرار شد(عکس)

پنالتی از دست رفته مسی در بازی امشب برابر پی اس جی به سان پنالتی ای که او سال 2012 برابر چلسی از دست داد ممکن است به قیمت حذف بارسا تمام شود.
مسی و نفرین پنالتی ها؛ کابوس چلسی تکرار شد(عکس)

 نیمه اول دیدار پی اس جی و بارسلونا از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با تساوی 1-1 به اتمام رسید ولی قطعا حق بارسلونا بیش از یک گل بود.

بارسا که از این بازی پیروزی با اختلاف 4 گل می خواهد تیم برتر میدان بود و بارها شانس های گلزنی خلق کرد که با بی دقتی مهاحمانش از دست رفت.

در این بازی کلیان امباپه ابتدا دقیقه 30 و بر خلاف جهت بازی پی اس جی را از روی نقطه پنالتی یپش انداخت اما لیونل مسی شش دقیقه بعد با یک شوت استثنایی توانست حساب کار را برابر کند. او از 25 متری توانست دروازه کیلور ناواس را باز کند.

لیونل مسی

لیونل مسی

بازی به دقیقه 46 رسیدن بود که مارتین تیلور داور انگلیسی بازی خطای کورزاوا روی گریزمان را پنالتی اعلام کرد.

لیونل مسی پشت توپ قرار گرفت تا مطابق معمول ان را به گلا تبدیل کند ولی ضربه او پس از برخورد به بدن ناواس به تیر افقی خورد و در ادامه به کرنر رفت.

به این ترتیب لیونل مسی پس از تیری آنری بیشترین پنالتی را در لیگ قهرمانان از دست داده است.

لیونل مسی

لیونل مسی

پنالتی خراب کردن مسی مشابه اتفاقی بود که در بازی برگشت نیمه نهایی سال 2012 برابر چلسی رخ داد. مسی در نوکمپ پنالتی حساسی را از دست داد و به تیر کوبید. بارسا در نهایت آن بازی را در خانه باخت و از رسیدن به فینال بازماند.

پنالتی از دست رفته امشب مسی مثل 9 سال پیش تعیین کننده خواهد بود؟

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emgja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 زمستان و کابوس دوباره لیونل مسی برای بارسلونا