تاریخ انتشار: 1399/12/20 03:45
کد خبر: 43225

پیروزی تلخ یوونتوس در شب اخراج طارمی/ مهدی نفس راحتی کشید/ پورتو صعود کرد

دیدار تیم های یوونتوس و پورتو بعد از 90 دقیقه تلاش با نتیجه مساوی 3بر2 به سود یووه به پایان رسید اما به دلیل گل زده خورده بیشتر در خانه حذف شد.
پیروزی تلخ یوونتوس در شب اخراج طارمی/ مهدی نفس راحتی کشید/ پورتو صعود کرد

در ادامه دیدارهای شب نخست از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال یوونتوس در خانه برابر پورتو به میدان رفت و با وجود کسب پیروزی 3 بر 2 به خاطر باخت 2 بر یک بازی رفت و قانون گل زده بیشتر در خانه حریف مغلوب حریف پرتغالی‌اش شد تا وداعی زودهنگام با این رقابت‌ها داشته باشد.

در این بازی مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو برای تیمش در دقیقه 18 یک پنالتی گرفت که منجر به گل اول تیم میهمان شد، اما او در دقیقه 54 (چند دقیقه پس از دریافت کارت زرد) به دلیل تعلل در از سر گرفته شدن بازی کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد. سرجیو اولیویرا دو بار در دقایق 19 (پنالتی) و 115 برای پورتو گلزنی کرد. در سمت مقابل هم یوونتوس دو بار توسط فدریکو کیه‌زا در دقایق 49 و 63 برای یوونتوس گلزنی کرد و آدریو رابیو هم در دقیقه 117 سومین گل بانوی پیر را به ثمر رساند.

با این نتیجه مصاف دو تیم در دو بازی رفت و برگشت 4 - 4 مساوی شد، اما این پورتو بود که به خاطر گل زده بیشتر در خانه حریف به‌عنوان دومین تیم جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3666ee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی روی پوستر بازی پورتو با یوونتوس