تاریخ انتشار: 1396/12/08 21:55
کد خبر: 158147

زهردارترین شفر؛ آمار فوق‌العاده خط آتش استقلال!

خط آتش استقلال که قرار است در دربی به میدان بروند نکته بارزی دارند که می توانند کار خط دفاعی پرسپولیس را در بازی روز پنجشنبه بسیار سخت کنند.
زهردارترین شفر؛ آمار فوق‌العاده خط آتش استقلال!

 مامه تیام، فرشید اسماعیلی، سرور چپاروف و داریوش شجاعیان 4 بازیکنی هستند که روز پنجشنبه در خط آتش استقلال به میدان می روند و هر 4 بازیکن هم در گلزنی و هم در پاس گل دادن تبحر ویژه ای دارند که می توانند جریان بازی را تغییر بدهند.

مامه تیام در بازی با فولاد برای اولین بار در ترکیب استقلال به میدان رفت و در این بازی موفق شد 2 گل بزند و یک پاس گل بدهد.

داریوش شجاعیان به عنوان موثرترین بازیکن این فصل استقلال 4 گل زده و به همین اندازه هم پاس گل داده است و این موضوع نشان می دهد در هر دو مورد تبحر دارد.

بازیکن بعدی فرشید اسماعیلی است، بازیکنی که با 3 گل و 4 پاس گل دومین بازیکن موثر استقلال است که در گل های زیادی نقش داشته است.

سرور چپاروف هم به عنوان رهبر خط میانی استقلال در این فصل 4 گل زده و 2 پاس گل داده است و در اینی فصل نمایش خوبی در ترکیب استقلال داشته است.

این موضوع نشان می دهد که خط آتش استقلال هم در گلزنی و هم در پاس گل دادن تبحر ویژه ای دارد و این موضوع کار خط دفاعی استقلال را برای بازی روز پنجشنبه سخت می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zzmez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگیزه های شفر و برانکو برای پیروزی در دربی دو برابر شد!