//
کدخبر: ۲۹۶۵۹۹ //
اقدام عاندانه رژیم صهیونیستی

افزایش شمار اسرای فلسطینی به کرونا

در سایه سیاست خصمانه رژیم صهیونیستی برای شیوع عامدانه ویروس کرونا در میان فلسطینیان، شمار اسرای فلسطینی مبتلا به کووید ۱۹ بار دیگر افزایش پیدا کرد.

افزایش شمار اسرای فلسطینی به کرونا

به نقل از فلسطین الیوم، کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطین از افزایش شمار اسرای فلسطینی مبتلا به کرونا خبر داد و اعلام کرد که چند اسیر فلسطینی دیگر در زندان‌های رژیم صهیونیستی به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش فرتاک نیوز،بر اساس این گزارش، کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی همچنین بیان کرد که تا این لحظه در مجموع ۲۴۹ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به کرونا مبتلا شدند. این درحالی است که پیشتر سران رژیم صهیونیستی به مسئولان زندان‌های این رژیم دستور داده بودند که هنگام واکسیناسیون کرونا به زندانیان، اسرای فلسطینی تا اطلاع ثانوی واکسینه نشوند.

کمیته حمایت از اسرای فلسطینی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که افزایش آمار کرونا در میان اسرای فلسطینی بیانگر کوتاهی و سهل‌انگاری سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در ارائه درمان و خدمات مناسب پزشکی به اسرا است.

اخیراً جنبش‌های مقاومت اسلامی حماس و جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌های جداگانه ای به رژیم صهیونیستی نسبت به بی توجهی در قبال درمان اسرای مبتلا به ویروس کرونا هشدار داده اند.

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی همچنین تأکید کردند که نزدیک به ۱۰۰ اسیر فلسطینی تنها در زندان جلبوع به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و این مسأله بیانگر بی توجهی رژیم صهیونیستی نسبت به سلامت اسرای فلسطینی است.

پیش از این نیز گزارش شده بود که نگرانی‌ها در خصوص گسترش ویروس کرونا در میان اسرای فلسطینی افزایش یافته است به طوری که خانواده‌های این اسرا، نسبت به نحوه برخورد با مبتلایان در زندان‌های رژیم صهیونیستی ترس و نگرانی دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۵۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان