تاریخ انتشار: 1396/11/16 22:25
کد خبر: 161358

نکته ای که سرمربی استقلال در آن ابتکاری ندارد!

استقلال در نیمه اول تیم برتر میدان بود و می‌توانست بیشتر از یک گل به میزبانش ذوب‎آهن بزند. اما در نیمه دوم اوضاع کاملا تغییر کرد و شاگردان امیر قلعه‌نویی ابتکار عمل را در دست گرفتند.
نکته ای که سرمربی استقلال در آن ابتکاری ندارد!

در واقع به نظر می‌رسد در این بازی قلعه‌نویی نیمه مربیان را از وینفرد شفر برد. او البته تغییرات در تیمش را در همان نیمه اول آغاز کرد و توانست نتیجه بازی را هم تغییر دهد. تعویض‌های او برخلاف تعویض‎های شفر تاثیرگذار بود. بررسی تعویض‌های شفر می‌تواند این ادعا را اثبات کند.

لئاندرو پادوانی به جای بهنام برزای: سرمربی آلمانی استقلال در نشست خبری خود هم اعلام کرد که تاکتیک و برنامه اصلی ذوب‌آهن بازی مستقیم و ارسال‎های بلند بود. شفر برای مقابله با این تاکتیک، پادوانی بلند قامت را به خط دفاعی تیمش اضافه کرد اما سرانجام استقلال روی یکی از همین ارسال‌ها و با ناهماهنگی ایجاد شده در خط دفاع، گل دوم را دریافت کرد.

فرشید اسماعیلی به جای علی قربانی: شاید اگر از همان ابتدا اسماعیلی به جای حیدری در ترکیب اصلی استقلال قرار داشت تیم شفر بازی را نمی‎باخت. حیدری در حملات نقش چندان موثری نداشت و گل دوم ذوب‎آهن هم با باختن او در نبرد هوایی به حسینی رقم خورد. اسماعیلی قبلا هم نشان داده که با وجود قد نه چندان بلند، خوب سر می‎زند و اگر در آن صحنه کلیدی او به جای حیدری قرار داشت، شاید گل دوم ذوب‌آهن رقم نمی‌خورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7gmp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییرات شفر در خط دفاعی استقلال به علت محرومیت ستاره