تاریخ انتشار: 1399/10/13 16:38
معادلات جذاب زمستانی با اسم رمز ترابی و کریمی؛
کد خبر: 47214

فرش قرمز پرسپولیس و استقلال برای بازگشت دو ستاره!

دو بازیکن شاخص لیگ فوتبال ایران در فصل گذشته، ممکن است به محض باز شدن پنجره زمستانی دوباره به تیم های سابقشان بازگردند.
فرش قرمز پرسپولیس و استقلال برای بازگشت دو ستاره!

مهدی ترابی و علی کریمی دو ستاره ای هستند که هر یک به دلایلی ممکن است به کار خود در لیگ فوتبال قطر ادامه ندهند که البته این مسئله برای مهدی ترابی محتمل تر از علی کریمی است.

ترابی که در ابتدای این فصل بعد از مشکل زمانی برای حضور در قطر و تائید پیشنهاد الدحیل، در نهایت تیم العربی را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد و به این تیم سرخپوش پیوست، از بدو ورود به قطر و قرنطینه، با مشکل مصدومیت مواجه بود و همسترینگ او به طرز عجیبی آزارش داده و تکرار این مسئله باعث شده که رابطه او با باشگاه به عنوان ستاره ای تاثیرگذار و تعیین کننده به هم بخورد.

در عین حال علی کریمی هم که از زمان حضور در القطر بازی های نسبتا خوبی با این تیم انجام داده، به نظر به دنبال تیمی بزرگتر از زردپوشان قطری برای ادامه بازی است چرا که اهداف مهم تری برای بازی در تیم ملی و حضور در اسکواد ملی برای جام جهانی 2022 را در ذهن دارد و به همین سبب ممکن است دوباره سر از ایران در بیاورد و پیراهن استقلال را برتن کند. البته در مورد علی کریمی شایعات جدی وجود دارد که به الدحیل خواهد پیوست اما باید منتظر قطعیت این شایعه ماند که اگر این اتفاق رخ دهد و کریمی از القطر به الدحیل چرخ بخورد، استقلالی ها باید حداقل یک نیم فصل دیگر برای بازگشت وی به اردوی تیمشان صبر کنند. بازیکنی که از دید آن ها، قهرمانی شان در لیگ را قطعی می‌کند.

01557686

مهدی ترابی هم که جدایی اش از پرسپولیس، دلایل مختلفی داشت و البته بخشی از مشکلاتش به مدیریت باشگاه نیز بازمی‌گشت، به محض شایعات مبنی بر ترک فوتبال قطر، تماس پرسپولیس را متوجه خود کرده و آن ها مذاکرات اولیه را برای بازگرداندن او آغاز کرده اند. ترابی بازیکنی تعیین کننده در لیگ برتر ایران بود که قهرمانی فصل گذشته، تا حد زیادی به درخشش او و گل ها و پاس گل های تاثیرگذارش، مربوط می‌شد. طبیعتا پرسپولیسی ها که بشار رسن را از دست داده اند، همه کار می‌کنند تا او را در جمع خود داشته باشند.

البته این دو بازیکن در خصوص بازگشت به ایران کوچکترین اظهارنظری نکرده اند اما به هر صورت برای احتمالات باید جایی را باز کرد؛ احتمالاتی مثل این که شما به عنوان یک فوتبالیست ممتاز، لیگ فوتبال قطر چندان به دلتان ننشیند و دوست داشته باشید به آغوش هوادارانتان در تیم پرطرفداری که عضوش بوده اید، بازگردید.

01553307


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npwmx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توصیه های عجیب هواداران پرسپولیس و استقلال به قطری ها