تاریخ انتشار: 1399/10/05 00:23
کد خبر: 47770

نیکبخت: استقلال باید به فکر پلن دوم باشد

علیرضا واحدی نیکبخت اعتقاد دارد استقلال بیشتر نیاز به پلن دوم برای بازی های خود دارد.
نیکبخت: استقلال باید به فکر پلن دوم باشد

 پیشکسوت استقلال در ارتباط با وضعیت این تیم گفت: به اعتقاد من استقلال از لحاظ نتیجه گیری خوب کار کرده و تنها ایرادی که می توان به این تیم گرفت این است که پلن دوم برای خود ندارد.

استقلال نمی داند وقتی جلو باشد یا عقب چه برنامه ای داشته باشد و این خوب نیست.  البته در کنار این ها ما شاهد همدلی خوبی بین کادر فنی و بازیکنان هستیم که امیدوارم همین اتفاق به استقلال کمک کند.

نیکبخت در ادامه افزود: به اعتقاد من باید از کادر فنی استقلال حمایت شود تا با آرامش بیشتری به کار خود ادامه دهند. من هر کسی که مربی استقلال باشد از او حمایت می کنم چرا که به اعتقاد من این مسئله می تواند به این تیم کمک کند.

وی در خصوص عملکرد مظاهری در این تیم گفت: عملکرد مظاهری در استقلال فوق العاده است و او ثابت کرده که می تواند گلر شش دانگی برای استقلال باشد. خوشبختانه استقلال از قدیم تا الان همیشه بهترین گلرهای فوتبال ایران را داشته است.

نیکبخت در خصوص کری خوانی برخی از پیشکسوتان پرسپولیس بعد از فینال با استقلالی ها گفت: به هر حال آن ها خیلی ناراحت بودند و می خواستند یک طوری خودشان را خالی کنند. اگر این کُری ها را هم نمی خوانند که دق می کردند به هر حال آن ها هم خیلی دوست داشتند مثل استقلال در آسیا ستاره بگیرند که نشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yomem

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فقر گلزنی استقلال؛ نه نقشه ای، نه بلدی