تاریخ انتشار: 1395/09/01 19:45
حیف است نساجی درگیر مشکلات باشد
کد خبر: 247832

مهابادی:بعد از پنالتی‌فرصتی‌برای‌جبران نداشتیم

داود مهابادی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید که هنوز دیدار با سپاهان را ندیده تا در مورد گزارشگر اظهارنظر کند.
مهابادی:بعد از پنالتی‌فرصتی‌برای‌جبران نداشتیم

به گزارش فرتاک ورزشی، سرمربی آلومینیوم درباره دیدارشان مقابل نساجی گفت: نساجی تیم ریشه‌دار و قدیمی است. سابقا با این تیم همکاری داشتم آنها مردمان خونگرم و فوتبال فهمی دارند. نساجی یکی دیگر از تیم‌های بزرگ استان مازندران هستند و حیف است این تیم دستخوش مشکلات باشد.

 

وی در ادامه افزود: امیدوارم بچه‌ها کیفیت بازی گذشته را حفظ کنند و حرفه‌ای عمل کنند علیرغم اینکه بازی سختی مقابل آنها داریم اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نتیجه را به سود خودمان تغییر دهیم.

 

او دیدار مقابل سپاهان این را اینطور توصیف می‌کند: پیروزی و صعود سپاهان را به مرحله بعد تبریک می‌گویم. می‌توانستیم نتیجه را به سود خود تغییر دهیم اما سپاهان بهتر از ما عمل کرد و  نشد از سد حریف گذر کنیم و به مرحله بعد صعود کنیم. اما تنها چیزی که من را در این بازی سر ذوق آورد حضور پرشور هواداران اراکی در این دیدار بود و با تشویق آنها اینطور به نظر می‌رسید که آنها از بازی تیمشان رضایت داشته‌اند.

مهابادی در خصوص پنالتی‌ای که توسط جهانگیر عسگری به ثمر نرسید خاطرنشان کرد: زمانی که عسگری پنالتی را زد داور سوت پایان بازی را به ثمر رساند و دیگر فرصتی برای جبران این موقعیتی که از دست رفت نبود اما اگر آن توپ گل می‌شد بار دیگر به پنالتی می‌رسیدیم. موقعیت پنالتی‌زنی 50 ـ 50 است و در نهایت نمی‌توان گفت که ما می‌توانستیم صعود کنیم یا خیر؛ این موقعیتی است که دروازه‌بان‌ها تعیین‌کننده آن هستند.

 

سرمربی آلومینیوم در پایان درباره شکایت سپاهانی‌ها از گزارشگر اراکی این دیدار می‌گوید: هنوز فیلم بازی را ندیدم و هیچ اطلاعی در این‌باره ندارم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eoj8p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهابادی: تیم متفاوتی از اراک مشاهده خواهید کرد