تاریخ انتشار: 1395/09/07 11:32
کد خبر: 246667

لاپادولا: تنها یک بازیکن تعویضی برای آث میلان نیستم

جانلوکا لاپادولا در دیدار روز گذشته تیم آث میلان برابر امپولی عملکرد بسیار خوبی داشت و 2 بار برای روسونری ها گلزنی کرد.
لاپادولا: تنها یک بازیکن تعویضی برای آث میلان نیستم

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم آث میلان با نتیجه 4-1 برابر امپولی به برتری رسید. لاپادولا که برای اولین بار در ترکیب اصلی تیم آث میلان در رقابت های سری آ قرار گرفته بود، معتقد است که هرگز خود را به عنوان یک بازیکن تعویضی برای این تیم در نظر نگرفته است.

کارلوس باکا که دیدار برابر امپولی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در 6 مسابقه آخر خود موفق به گلزنی نشد و ممکن است که لاپادولا جایگزین وی در ترکیب اصلی روسونری ها شود.

لاپادولا در مصاحبه با Mediaset Premium گفت:

برای گلزنی و پیروزی در این دیدار خوشحالم. من همیشه برای موفقیت تیم به سختی تلاش می کنم و در این دیدار با گلزنی این امر را نشان دهم. می دانم که باید در زمینه های زیادی پیشرفت کنم.فکر می کنم که دعوت شدن به تیم ملی انگیزه زیادی برای من ایجاد کرد. 18 ماه قبل من در سری بی حضور داشتم و اکنون پیراهن تیم ملی را می پوشم.

لاپادولا در ادامه درباره رقابت با کارلوس باکا گفت:

انتخاب مهاجم بر عهده من نیست. همواره تلاش می کنم تا پیشرفت کنم، اما هرگز خود را به عنوان یک بازیکن تعویضی در نظر نمی گیرم. تصمیم نهایی بر عهده مربی است.

لاپادولا که در فصل گذشته آقای گل رقابت های سری بی شده بود، در تابستان امسال راهی تیم آث میلان شد.

وی در ادامه گفت:

فصل گذشته اولین تجربه من به عنوان مهاجم مرکزی بود و قبل از آن به عنوان مهاجم کمکی بازی می کردم. می توانم در هر دو نقش بازی کنم.

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vordp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب جنوا – میلان