تاریخ انتشار: 1399/09/06 20:30
کد خبر: 50013

جای خالی ترابی؛ هافبک های بی خطرِ پرسپولیس!

سرخ ها تصور می‌کردند که قرار است احسان پهلوان جای خالی مهدی ترابی را پر کند اما دستکم در سه بازی نخست لیگ برتر، این اتفاق رخ نداده است.
 جای خالی ترابی؛ هافبک های بی خطرِ پرسپولیس!

فصل گذشته مهدی‌ترابی بهترین بازیکن تیم پرسپولیس بود و روی 17 گل این تیم نیز تاثیر گذاشت و در پایان فصل هم به عنوان گلزن ترین هافبک لیگ ایران خود را معرفی کرد تا جزو موثرترین بازیکنان لیگ نوزدهم لقب گیرد.

اما او در یک بعد از ظهر تابستانی به سمت خیابان شیخ بهایی رفت و طبق پیش بینی ها، قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و چندی بعد هم راهی لیگ ستارگان قطر شد تا باتوجه به جدایی علی علیپور، پرسپولیس زوج خط حمله را از دست بدهد. این موضوع نگرانی زیادی نزد هواداران این تیم به وجود آورد اما مدیریت باشگاه با جذب ستارگانی چون احسان پهلوان، وعده پر شدن جای خالی شماره 9 قرمزها را داد؛ وعده ای که هنوز عملی نشده است.

پهلوانِ خوش تکنیک که در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد قابل قبولی داشت، در سه بازی ابتدایی لیگ برتر به میدان رفته اما هرگز نتوانسته نمایش مدنظر یحیی گل محمدی را ایفا کند. برخلاف ترابی که در روزِ بد پرسپولیس هم با گلزنی و گلسازی، سه امتیاز را برای این تیم به ارمغان می‌آورد، پهلوان در روز متوسط سرخ ها کم فروغ ظاهر شد و کار خاصی انجام نداد.

دیگر هافبک های پرسپولیس هم نمایشی این چنینی داشتند. از سیامک نعمتی که یک پنالتی هدر داد تا علی شجاعی که در نیمه دوم وارد زمین شد. شجاعی در آخرین دقیقه از بازی چهار موقعیت خوب برای سانتر داشت اما هر چهار تا را با ارسال هایی ناامیدکننده همراه کرد تا واپسین فرصت های گلزنی هم از دست برود.

جای خالی مهدی ترابی و البته علی علیپور، مهم ترین نگرانی کادرفنی قرمزها خواهد بود؛ آیا نعمتی، عبدی، پهلوان، شجاعی و... می‌توانند این جای خالی را پر کنند؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmedw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترابی مصدوم شد و یک بازی را از دست داد