تاریخ انتشار: 1399/09/06 00:20
یادداشت:
کد خبر: 50068

بادران هم چنان به دنبال گمشده‌اش/ کاظمی هم نتوانست، عاشوری در اندیشه تحقق رویا

تیم فوتبال بادران تهران در فصل جدید رقابت های پس از یک هفته به فکر تغییر سرمربی افتاد.
بادران هم چنان به دنبال گمشده‌اش/ کاظمی هم نتوانست، عاشوری در اندیشه تحقق رویا

امیرحسین نیری-تیم فوتبال بادران تهران که در فصل ۹۵–۹۴ با خرید سهمیه لیگ دویی ایران جوان خورموج پای به عرصه فوتبال ایران گذاشت و هنگامی که از صعود به لیگ دسته اول بازماند، یک بار دیگر با خرید امتیاز باشگاه فوتبال پارسه در سال ۱۳۹۵ به  لیگ آزادگان صعود کرد حالا ۴ سال از عمر حضورش در این رقابت های می‌گذرد و هر فصل جز مدعیان به حساب می‌آمد تا اینکه در اواسط فصل ۹۷-۹۸ تغییرات عمده‌ای در این باشگاه رخ داد و فرهاد کاظمی به مرد اول این تیم تبدیل شد.

فرهاد کاظمی در نخستین سال حضور در این تیم که از باشگاه متمول فوتبال ایران حساب می‌شود موفق نشد نتیجه‌ای بهتر از رتبه‌ی هفتمی کسب کند،در آن زمان اعلام کرد که این تیم را خودش نبسته‌است و فصل آینده قطعا برای صعود می‌جنگد.

فصل ۹۸-۹۹ برای تیم بادران فصل صعود نامگذاری شد و این تیم بازیکنان بسیاری هم جذب کرد که در آن مقطع این جذب ها انتقاداتی بسیاری به دنبال داشت و فرهاد کاظمی پیش از نیم فصل تعدادی از بازیکنانی که با نظر خودش جلب شده بود را کنار گذاشت،کاظمی که از همان ابتدای فصل در کسب نتایج ضعیف عمل کرد و پس از شکست های این تیم قول صعود به لیگ برتر را داد.

فریدون قربانیان مالک تیم بادران تهران در آن مقطع که بازی ها تعطیل شد درمصاحبه‌ای اعلام کرد: من نمی خواهم از آقا فرهاد بیش از حد تعریف کنم. آقای فرهاد هیئت دارد و آدم مذهبی ای است. ایشان در جمع بازیکنان و مدیران به امام حسین قسم خورد که تیم به راحتی صعود می کند و گفت اگر صعود نکردیم، من از فوتبال کنار می روم. 

photo_2020-11-22_21-02-20 (2)

در پایان همان فصل اما نه بادران صعود کرد و نه فرهاد کاظمی از فوتبال کنار رفت،اما در کمال تعجب فرهاد کاظمی برای ۳ فصل دیگر به عنوان سرمربی بادران تهران تمدید قرارداد کرد،در آن‌مقطع ایمان ابراهیمی مدیر باشگاه بادران گفت:بعد از مذاکراتی که با آقای کاظمی داشتیم، در نهایت قرارداد ایشان به مدت سه فصل دیگر تمدید شد و امیدواریم در آینده ای نزدیک به اهداف مشترکی که داریم دست پیدا کنیم.نارنجی پوشان بادران با اینکه در فصل گذشته موفق به صعود نشدند ولی مسئولان این باشگاه به این نتیجه رسیدند که با حفظ ثبات در نیمکت مربیگری به هدف اصلی شان که صعود به لیگ برتر است دست پیدا می کنند. 

photo_2020-11-22_21-02-12

در فصل جاری اما فرهاد کاظمی نه ستاره‌ای جذب کرد و نه بازیکنان نام آشنا اما در مقابل  بازیکن جوان و کم نام و نشان را جذب تیم کرد تا فصل صعود بالاخره رقم بخورد،اما تنها پس از یک هفته از آغاز رقابت ها با شکست مقابل استقلال خوزستان حواشی این تیم آغاز شد،در نخستین تمرین پس از برگشتن تیم از اهواز مالک تیم با حضور در محل تمرین با فرهاد کاظمی و بازیکنان صحبت کرد و به آن ها تذکر داد اما این اتفاق به مذاق کاظمی خوش نیامد و در پایان تمرین از بازیکنان خداحافظی کرد تا برگ‌دیگری از عدم  موفقیت ها در این تیم ورق بخورد.

اما حالا مدیران بادران به سراغ یک چهره‌ی حدید برای نیمکت خود رفتند تا شاید بالاخره گمگشده‌ی خود را پیدا کنند،محسن عاشوری سرمربی پیشین خوشه طلایی ساوه که با این تیم از لیگ دسته دوم به لیگ یک آمد و فصل بعدش مدعی جدی صعود به لیگ برتر شد حالا به تیم بادران آمده است،هر چند با توجه به پایان مهلت نقل و انتقالات و بسته شدن تیم عاشوری تا نیم فصل کار سختی دارد اما این مربی قطعا به آینده امیدوار است.

photo_2020-11-22_21-02-06

مدیران تیم فوتبال بادران که از تیم های خصوصی و شخصی فوتبال ایران محسوب می‌شوند و در حالی که در این مقطع که مشکلات اقتصادی فراوانی در کشور وجود دارد اما آنها با اشتیاق و هزینه کردن از جیب خود  مشغول تیمداری هستند که باید از آنها تشکر کرد و تنها باید به آنها یادآوری کرد که قطعا با درس گرفتن از تجربیات گذشته می‌توانند رویای صعود را به زودی به حقیقت تبدیل کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wk9bd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفتار نامتعارف مربی جوان!
اختصاصی/جنجال در دیدار گل ریحان و بادران؛

نودی ها دیگر نمی‌توانند بازیکن جدید جذب کنند!
اختصاصی/ با پایان یافتن مهلت نقل و انتقالات؛