تاریخ انتشار: 1399/09/02 18:35
خیبر خرم آباد3 چوکای تالش 0
کد خبر: 50338

هت تریک خیبریها در اولین دیدار/ چوکای تالش اسیر بی تدبیری مدیران!

خیبرخرم آباد در اولین بازی در لیگ دسته اول فوتبال کشور با پیروزی در برابر چوکا زمین را ترک کرد.
هت تریک خیبریها در اولین دیدار/ چوکای تالش اسیر بی تدبیری مدیران!

دیدار تیم‌های خیبر خرم آباد و چوکای تالش در هفته اول لیگ دسته اول فوتبال کشور رقابت بین تیم‌هایی بود که به تازگی به لیگ دسته اول راه یافته اند و این می توانست بر جذابیت بازی بیفزاید .

شاگردان امید روانخواه که با نام خیبر خرم آباد در این فصل در رقابت‌ها حضور دارند، گام اول را با قدرت تمام برداشتند و توانستند با سه گل از سد چوکای پرحاشیه  عبور کرده و در صدر جدول لیگ دسته اول در پایان هفته اول به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تمایم تیم های برنده در اولین دیدار، قرار بگیرند.

 خیبری‌ها که با خرید امتیاز اروند خرمشهر گام به این رقابت ها گذاشته‌اند، بخوبی از این فرصت در هفته اول رقابت‌ها استفاده کرده و خود را خوب نشان دادند اگرچه هنوز خیلی زود است بخواهیم عیار تیم‌ها را با یک بازی بسنجیم، ولی آن چه که مشخص می باشد، آرامش و نظم تیمی و هم چنین حمایت‌های مدیریتی بعد از سالها، خیبر را متفاوت‌تر از همیشه نشان داده است.

 در آن سوی میدان نیز چوکا که با هزار اگر واما به این مسابقات گام نهاده است، اسیر بی تدبیری مدیران خود شد تا با بدترین شرایط مکن گام به این رقابت ها بگذارد و معلوم نیست هواداران پرشماراین تیم چه گناهی را مرتکب شده اند که باید همیشه اسیر حواشی باشند که مسئولان برای آنها رقم می زنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npywk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار خیبر خرم آباد و چوکا تالش پخش زنده خواهد شد