تاریخ انتشار: 1395/08/08 12:21
کد خبر: 252353

مهاجم پرسپولیس انتقادات را با داستان لیلی و مجنون پاسخ داد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد: «آن دسته از هوادارانی که با ناسزا و توهین احساس می کنند می توانند به من و تیم کمک کنند قابل احترام هستند.»
مهاجم پرسپولیس انتقادات را با داستان لیلی و مجنون پاسخ داد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، علی علیپور که به خاطر گل نزدن در این فصل از سوی هواداران پرسپولیس تحت فشار قرار گرفته، با انتشار متنی به انتقادات پاسخ داد. وی نوشت:

 

درود و تبریک به هوادارن ارتش سرخ بابت این برد. صدر ماندیم و صدر ماندن هم مبارک. فرصتی است تا چند کلامی با شما هواداران عزیز همکلام شوم.

 

پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخاری است که تا لذت آن را تجربه نکرده باشی متوجه نمی شوی. این لذت زمانی مضاعف می شود که بتوانی در موفقیت های این تیم سهمی داشته باشی. آنجایی که با گل یا پاس گل می بینی رقص پرچم های سرخ ورزشگاه را خوشرنگ کرده حسی به تو دست می دهد شبیه راه رفتن روی ابرها.

 

کیست که نخواهد این لحظه رویایی را تجربه کند و این تجربه هر لحظه و هر بار برایش تکرار شود؟ همیشه سعی کرده ام سربازی کارآمد برای این تیم باشم و بودن شما و حمایت هایتان بوده که باعث شده من بتوانم عضوی از این مجموعه باشم و در روزهایی باعث موفقیت ارتش سرخ و شادی شما.

 

وظیفه خود می دانم که بابت حمایت همیشگی شما عزیزان تشکری جانانه داشته باشم و آن دسته از هوادارانی هم که با ناسزا و توهین احساس می کنند می توانند به من و تیم کمک کنند قابل احترام هستند و فراموش نکرده ام چه روزهایی روی سکوها یا در همین فضای مجازی به من لطف داشته اند و قدردان لطف شان هستم.

 

برای هر روز بهتر شدن روز به روز به تلاشم اضافه خواهم کرد و این تلاش با حمایت شماهاست که می تواند به موفقیت تیممان منجر شود.

 

پ ن: مجنون مریض بود و اطبا گفتند شیر شتر دوای بیماری توست. در آن منطقه فقط لیلی شترهای شیرده داشت. مجنون در خیمه لیلی رفت و دید عده ای برای خرید شیر صف کشیده اند. صدا زد لیلی من مجنونم. اطبا گفته اند برای مداوا باید شیر شتر مصرف کنم. لیلی دستش را از خیمه بیرون آورد ظرف مجنون را گرفت و بر زمین کوبید و شکست. همه حضار خندیدند و گفتند این هم معشوقه ای که دچار جنون فراقش شده ای. مجنون جواب داد: خوشحالم بین این همه ظرف، او ظرف مرا شکست. این نشان عشق او بود / اگر با دیگرانش بود میلی. چرا ظرف مرا بشکست لیلی؟

 

من هم معتقدم واکنش برخی هواداران از روی انتظار و علاقه است. امیدوارم بتوانم این انتظار را پاسخ بدهم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7axk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


«سیدجلال» باید یک کارت زرد می‌گرفت/ روی نوروزی خطایی انجام نشد