تاریخ انتشار: 1395/07/10 20:00
کد خبر: 258357

منصوریان خطاب به سرمربی پرسپولیسی: حاج آقا چرا دلخوری؟

سرمربی ملوان بندر انزلی گفت: از اتفاقات امروز متاسفم شدم اما چه بگویم؟
منصوریان  خطاب به سرمربی پرسپولیسی: حاج آقا چرا دلخوری؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمد مایلی کهن درباره دیدار امروز استقلال تهران و ملوان نوین انزلی اظهار داشت: امروز تمرین تیم را زودتر برگزار کردم تا بتوانم به استادیوم بروم. البته من از تیم ملوان نوین و تیم های رده های پایه ملوان شناخت کافی دارم زیرا ما با هم مرتبط هستیم و به دفعات با یکدیگر بازی می کنیم. امروز هم به نظر من بچه های ملوان نوین خوب بازی کردند. البته در ابتدای بازی کمی ترسیده بودند این مسابقه برای استقلال هم یک بازی تمرینی خوب بود. 

وی درباره ملاقات ابتدای مسابقه اش با علیرضا منصوریان با توجه به آنکه قبلا گفته بود از این مربی گلایه دارد خاطرنشان کرد: اتفاقا علیرضا وقتی مرا دید خودش گفت حاج آقا دلخوری شما از من چیست؟ دقایقی با هم صحبت کردیم. 

مایلی کهن درباره برخی اتفاقات حاشیه ای بازی امروز و فحاشی به سیدمهدی رحمتی بیان داشت: واقعا ناراحت و متاسفم شدم اما چه بگویم . خوشبختانه آقا مهدی (رحمتی) عکس العملی به آن رفتارها نشان نداد و این خیلی خوب بود. ما باید همه کمک کنیم تا فضا بهتر شود. به نظر من اصلاح این شرایط کاری ندارد. من خودم روی سکوها نشسته بودم و اتفاقات را می دیدم مشخص بود که چه کسی و کسانی توهین می کنند. آیا نمی توان  اینها را پیدا کرد و به هنگام بازی ها به کلانتری برد و بعد از بازی آزادشان کرد؟

وی اضافه کرد: می بینیم که در برخی مسابقات بطری پرتاب می کنند. تیم خود ما با تمام مشکلات مالی اش به خاطر پرتاب یک بطری سه میلیون تومان جریمه شد خب کاری کنند تا این جریمه را فردی که بطری پرتاب کرده پرداخت کند.

مایلی کهن درباره آخرین وضعیت ملوان گفت: خداراشکر این هفته بازی نکردیم و اوضاع مان خوب است. تمرینات مان را دنبال می کنیم و آماده می شویم برای بازی های پیش رو. 

وی درباره تقابلش با امیر قلعه نویی در دیدار با تراکتورسازی تصریح کرد: فعلا که هنوز بهم نخورده ایم بگذاریم بخوریم بعدا درباره اش صحبت می کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی درباره انتقادات به برگزاری دیدار ایران و کره جنوبی در شب تاسوعای حسینی (ع) گفت: بهتر بود بازی در آن روز برگزار نمی شد اما به هرحال مقررات بین المللی اینگونه می گوید که باید در آن روز با کره جنوبی بازی کنیم حال که اینگونه است می توانیم یک عزاداری باشکوه در ورزشگاه آزادی ترتیب دهیم. 

مایلی کهن در پایان درباره حذف روز گذشته پرسپولیس برابر قشقایی شیراز گفت: تیم میزبان خوب بازی کرد و حساب و کتاب داشتند. به آنها تبریک می گویم . در مقابل پرسپولیس دیروز خوب نبود. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gebrn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن سابق استقلال به ملوان پیوست