تاریخ انتشار: 1395/07/21 21:37
کد خبر: 256096

از نظر آگوئرو، لمپارد بهترین گلزن تاریخ جزیره است

سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی معتقد است که فرانک لمپارد، هافبک انگلیسی و سابق چلسی، بهترین گلزن لیگ جزیره است.
از نظر آگوئرو، لمپارد بهترین گلزن تاریخ جزیره است

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، بعد از سالها حضور در ترکیب چلسی، فرانک لمپارد در اواخر دوران بازیگری خود به منچسترسیتی ملحق شد و شش ماه در این تیم به میدان رفت.

 

آلن شیرر با 260 گل، بهتربن گلزن تاریخ لیگ جزیره محسوب می شود اما لمپارد نیز با زدن 177 گل در بین 10 گلزن برتر دیده می شود.

 

SNyko5SGGyis

 

آگوئرو گفت: "گلزنان بسیار بزرگی در تاریخ لیگ جزیره بازی کرده اند اما بدون شک به علت کسب رکورد بسیار خوب، باید آلن شیرر را بهترین گلزن این لیگ قلمداد کرد. بازیکنان بسیار بزرگی هستند که من آنها را تحسین می کنم زیرا این کشور همیشه میزبان گلزنان بسیار خبره ای بوده است. وین رونی، تیری هانری و مایکل اوون، از دیگر گلزنان برتر انگلیس هستند.

 

اما از نگاه من، فرانک لمپارد لایق ستایش فراوانی است زیرا با اینکه در پست مهاجم نوک بازی نکرده است، موفق شده در بین 10 گلزن تاریخ لیگ برتر قرار بگیرد.من این شانس را داشتم که مدتی در کنار وی بازی کنم. او به معنای واقعی یک بازیکن حرفه ای است و من احترام زیادی برای لمپارد قائلم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lxv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آگوئرو: ممنوعیت اینترنت را باور نمی کردم