تاریخ انتشار: 1399/04/20 15:34
کد خبر: 59496

نصرتی: فردا به کمیته تعیین وضعیت می روم

باشگاه فوتبال گل ریحان در روزهای اخیر شاهد تغییرات اساسی بوده است به طوری که محمدنصرتی که با این تیم نتایج خوبی هم گرفته بود جای خود را به کادرفنی جدید داد.
نصرتی: فردا به کمیته تعیین وضعیت می روم

گل ریحان در این فصل از رقابت های لیگ یک و در نیم فصل اول توانست در رتبه اول جدول قرار بگیرد و این شانس را داشت که یکی از تیم های صعودکننده به لیگ برتر باشد اما مشکلاتی که این باشگاه در مدیریتش داشت  و همچنین چالش های مالی تیم را از صعود دور کرد.

پس از تغییرات مدیریتی و بعد از شکست این تیم برابر نود ارومیه، کادرفنی این تیم تغییر کرد. با این وجود بعد از این تغییرات گفته شد که نصرتی و کادرفنی تیم هشتاد درصد از مطالباتشان را گرفته اند موضوعی که محمدنصرتی آن را رد می کند:

“دیروز به ما یک نامه قطع همکاری دادند. موضوع این است که صحبت کردند و گفتند و ما قراردادمان را گرفتیم در صورتی که این گونه نیست و ما فردا برای دریافت مطالبات مان به کمیته تعیین وضعیت می رویم.”

اما در رابطه با مالک و مدیران سابق و حال حاضر باشگاه گل ریحان نیز اخبار متفاوتی به گوش می رسد. گفته می شود چندماهی است که از  رضایی مالک و حمزه لویی مدیرعامل سابق این باشگاه خبری نیست و البته خبرهایی در این رابطه که مالک جدید نسبت فامیلی با مالک قبلی دارد نیز وجود دارد.

با تمام این اوصاف گل ریحان که در این فصل می توانست یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشد به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی که نصیبش شد در فاصله ۶ هفته مانده به پایان رقابت ها شانس کمی برای صعود دارد و باید منتظر ماند و دید که میثم منیعی و کادرفنی جدید آیا می توانند در بازی های باقیمانده نتایج خوبی با این تیم گرفته و باردیگر گل ریحان را تبدیل به مدعی صعود کنند؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45d77q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل ریحان بازیکن کرونایی ندارد

از حیث پرداختی جز سه تیم برتر لیگ هستیم!
رضایی مدیر عامل جدید گل ریحان البرز: