تاریخ انتشار: 1399/04/17 11:18
کد خبر: 59715

سرمربی مس کرمان: با سختکوشی در تهران به پیروزی رسیدیم

مجتبی حسینی پیروزی تیم خود در تهران را حاصل سختکوشی و تلاش مجموعه این تیم دانست.
سرمربی مس کرمان: با سختکوشی در تهران به پیروزی رسیدیم

مجتبی حسینی در پایان این بازی گفت: شرایط بازی بسیار حساس بود و در این شرایط کسب پیروزی و ارائه بازی هوشمندانه کار بسیار مهمی است که من از تمامی بازیکنان تیمم برای انجام این مهم تشکر می کنم که پیروزی بسیار خوبی را ثبت کردند.

حسینی با اشاره به بازیکنان مصدوم و محروم تیم گفت: بهرشکل غیبت نفرات محروم و مصدوم باعث محدودیت در کار ما شده است و این سبب می شود که سایر بازیکنان با تلاش بیشتری این کمبودها را جبران کنند و همانند این بازی که با شرایط خاص چمن مصنوعی خود برگزار  شد، با توانی مضاعف پیروزی را تصاحب نمایند.

سرمربی مس در رابطه با بازی های هفته های آینده همچنان نظارت بر بازی های لیگ یک را از مقامات خواستار شد و گفت: وضعیت امتیازها به گونه ای است که مقامات اجرایی باید کاملا شرایط مسابقات را زیر نظر داشته باشند تا با برگزاری پاک مسابقات تیم برتر در زمین مسابقه به شایستگی های خود برسد و امیدوارم که نظارت بر بازی ها بیشتر هم باشد.

حسینی با اشاره به هواداران مس کرمان عنوان کرد: هرچند به دلیل شرایط پیش آمده هواداران را در کنار خود نداریم اما خوشحالم که امشب توانستیم این عزیزان را شاد کنیم و انشااله این روند در هفته های آتی ادامه داشته باشد.

وی پیرامون قضاوت این بازی نیز گفت: داور بدون تحت تاثیر قرار گرفتن شرایط مسابقه کاملا مسلط سوت زد و من از این داور جوان تشکر می کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5lnq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس کرمان2- 1بادران؛ کرمانی‌ها هم چنان امیدوار به صعود/ پایان امیدهای بادران در لیگ دسته اول