تاریخ انتشار: 1399/04/17 06:51
چرا به اتفاقات بازی مس و داماش رسیدگی نمی شود؟
کد خبر: 59732

کرمانی مقدم: باید به حال این فوتبال ناپاک گریه کرد

مرتضی کرمانی مقدم مربی تیم فوتبال بادران تاکید کرد که در فوتبال ایرانی ناپاکی و حاشیه های تلخ بیداد می کند.
کرمانی مقدم: باید به حال این فوتبال ناپاک گریه کرد

کرمانی مقدم با اشاره به شکست بادران برابر مس کرمان گفت: این یکی از بهترین بازی های فصل ما بود. مس با ده نفر به صورت فشرده دفاع می کرد ولی تیم ما برابر همین سبکی که آنها ارائه دادند نزدیک به ده موقعیت گل ایجاد کرد و ٨٥ دقیقه صاحب توپ و میدان بودیم. جالب اینجا است که یک گل حریف روی کرنر و یک گل دیگر هم روی اشتباه خودمان بود که توپ را به آنها دادیم.

وی با انتقاد شدید از داوری این دیدار تاکید کرد: ما در این فصل شدیدترین ضربه ها را از داوری خوردیم و به جرات می گویم اگر این اشتباهات نبود الان اول یا دوم بودیم. ما تا یک جا می توانیم این اشتباهات را طبیعی بدانیم ولی متاسفانه داوری ها به سمتی می رود که برخی اتفاقات شک برانگیز است. در همین بازی سه موقعیت تک به تک ما را کمک داور آفساید اعلام کرد، ما اوت انداختیم و بازیکن ما تک به تک شد ولی داور پرچم زد. ما چگونه قبول کنیم این اشتباه سهوی است؟ داور خیلی راحت سوت های ریزی می زد که همه فوتبالی ها به خوبی می دانند چگونه همین سوت ها یک تیم را نابود می کند. برای ما سوال است که چرا یک سری سوت ها برای تیم های خاص زده می شود که آنها خیلی راحت از این سوت ها سود می برند. متاسفانه در این فوتبال ناپاکی و حاشیه بیداد می کند ولی چه کسی باید جلوگیری کند؟ در این فوتبال هیچ اراده ای برای مبارزه با فساد و ناپاکی وجود ندارد. در همین بازی دو پنالتی برای ما گرفته نشد و این واقعا عجیب بود.

کرمانی مقدم در قسمت دیگری از حرف هایش عنوان کرد: همه به یاد دارند که داماش چگونه برابر مس حاضر نشد، بروید ببینید چرا داماش به کرمان نرفت، اگر آنها مشکلی داشتند چرا مشکلات شان بعد از بازی با مس حل شد. شما بروید تحقیق کنید چه اتفاقاتی رخ داد که قبل از بازی مس و گل ریحان، محمد نصرتی از سمت خود برکنار می شود و این تیم در کرمان شکست می خورد ولی بعد از بازی نصرتی دوباره به گل ریحان برمی گردد. بروید تحقیق کنید چه کسی و از طریق چه باشگاهی اقدام به خرید سهام باشگاه گل ریحان کرد ولی بعد از بازی از تصمیم خود منصرف شد. چرا برخی تیم ها در بعضی بازی های خاص با تمام نفرات بازی نمی کنند؟

مربی بادران تاکید کرد: ما از لحاظ فوتبالی تیم پرقدرتی هستیم ولی توان ایستادن برابر مسائل جانبی این فوتبال را نداریم. مگر مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون قرار نبود به اتفاقات بازی مس و داماش رسیدگی کنند، پس چرا خبری نشد؟ چرا باید در چند بازی ما، یک شب قبل از مسابقه داور یا کمک داور تغییر کند؟ بروید ببینید چگونه در اراک باعث شکست تیم ما شدند. این همه اشتباه را چگونه طبیعی بدانیم؟ متاسفانه فوتبال ما ناپاک است و باید به حال این فوتبال گریه کرد. خیلی مواقع نتایج طور دیگری رقم می خورد و نمی دانیم این چیزها را به چه کسی بگوییم. در لیگ از برخی اتفاقات می توان چند جلد کتاب نوشت، برای این فوتبال متاسفم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eaw96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رویای صعود بادران به باد می‌رود؟
فرصت آخر فرهاد کاظمی؛