تاریخ انتشار: 1395/07/16 21:26
کد خبر: 257043

هواداران رشتی باعث شدند ببازیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به حمایت هواداران سپیدرود از این تیم گفت: ما مغلوب هواداران رشتی شدیم که یک لحظه تیم خود را تنها نگذاشتند.
هواداران رشتی باعث شدند ببازیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، میشو کرستیچویچ عصر امروز (جمعه) در کنفرانس خبری بعد از بازی سپیدرود و مس در ورزشگاه عضدی رشت اظهار داشت: ما به شهری آمدیم که تماشاگران پرشور و مشتاقی دارد و برابر آنها یک بازی سخت را پشت سر گذاشتیم.

وی در ادامه افزود: دو تیم یک مسابقه خوب و مردانه را به نمایش گذاشتند و سپیدرود موفق شد تا از موقعیت‌هایش بهره بهتری ببرد و در نهایت مسابقه را به سود خود به پایان برساند که باید بگویم هواداران پرشمار میزبان نقش مهمی در این برتری داشتند.

سرمربی مس در ارتباط با برکناری ابتدای فصلش از سرمربیگری این تیم گفت: متأسفانه نتوانستم با مدیریت باشگاه در ابتدای فصل به تفاهم برسم و جای خود را به مربی دیگری دادم و با توجه به نتایجی که تیم ما گرفت از سوی مدیریت باشگاه مجدداً دعوت به همکاری شدم.

کرستیچویچ با اشاره به کار سخت تیمش در ادامه فصل اظهار کرد: ما باید تلاش‌مان را دو چندان کنیم و می‌دانیم که کار بسیار سختی در پیش داریم، اما با توجه به پتانسیل بالای مس می‌توانیم که خیلی زود به شرایط آرمانی بازگردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vy87z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمک های عابر بانک پرسپولیس نتیجه داد
سپیدرود به صدرجدول لیگ یک رفت