تاریخ انتشار: 1399/04/10 07:32
مهدی نادری راد مالک باشگاه شهدای ساری؛
کد خبر: 60210

قصد داریم اتفاقی شیرین برای مرکز استان رقم بزنیم/تمام تمهیدات لازم برای موفقیت تیم در نظر گرفته شده است

به صعود به لیگ دسته دوم کشور امیدوار هستیم.
قصد داریم اتفاقی شیرین برای مرکز استان رقم بزنیم/تمام تمهیدات لازم برای موفقیت تیم در نظر گرفته شده است

مهدی نادی راد مالک باشگاه شهدای ساری در گفتگویی در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت : متاسفانه ویروس کرونا نظم را در تمامی موارد بهم زد و فوتبال هم از این قائده مستثنی نبود و مجبور شدیم ماه‌ها از فوتبال دور باشیم.

نادری افزود : قبل تعطیلی لیگ در شرایط خوبی قرار داشتیم و بازیکنان و کادر فنی زحمات زیادی برای موفقیت شهدای ساری کشیده بودند و اکنون نیز با از سرگیری تمرینات و مشخص شدن زمان بازی‌ها تیم تمرینات منظمی را برگزار می‌کند.

وی بیان داشت : تمرینات منظمی که زیر نظر سید‌ ذوالفقار شریفی و سایر مربیان باشگاه به صورت جدی دنبال می‌شود و از الان آماده این هستیم تا با آغاز مسابقات نتایج خوبی را برای فوتبال شهر ساری و استان مازندران کسب کنیم.

نادری راد با بیان اینکه به صعود از این مرحله و حضور در لیگ دسته دوم امیدوار هستیم افزود: تمام تمهیدات لازم برای موفقیت تیم در چند بازی آینده در نظر گرفته شده و شک نکنید کادر فنی و بازیکنان تیم تمام تلاششان را خواهند کرد و ما هم در بحث مدیریتی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد تا پایان فصل اتفاقی شیرین برای مرکز استان رقم بزنیم.

این مسئول از انجام تست کرونا در باشگاه خبر داد و گفت : کادر فنی و پزشکی چند مرحله بازیکنان را تست کرده‌اند و خداروشکر تست بازیکنان منفی بود و تست نهایی که مورد تایید فدراسیون و سازمان‌لیگ است نیز بزودی در باشگاه انجام خواهد شد و کم کم برای استارت مجدد مسابقات آماده خواهیم شد.

نادری راد در پایان خواستار حمایت همه‌جانبه مردم و مسئولین مرکز استان شد و گفت : شهدای ساری تیم ریشه‌دار استان است و از پایین‌ترین رده‌ی استانی خودش را به این سطح از کشور رسانده و نیاز است تا مردم که همیشه حامی تیم بوده‌اند مثل همیشه این تیم را حمایت کنند و مسئولین شریف ساروی نیز ما را در این راه سخت تنها نگذارند تا بتوانیم نماینده شایسته ای برای استان مازندران در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jx6rk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پس از ابلاغ رسمی سازمان لیگ از اعزای تیم تست کرونا گرفته خواهد شد
رضا نوروزی سرپرست برق شیراز ؛