تاریخ انتشار: 1395/06/27 23:43
کد خبر: 260890

رضایی: می توانستیم برنده بازی باشیم/ بد شانس بودم که در دربی گل نزدم

مهاجم تازه وارد استقلال می گوید در دربی پایتخت با بدشانسی توپ های او تبدیل به گل نشده و برای این بازی آمادگی بالایی داشته است.
رضایی: می توانستیم برنده بازی باشیم/ بد شانس بودم که در دربی گل نزدم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، کاوه رضاییاز بازیکنان تاثیر گذار و مهم استقلال در لیگ شانزدهم است. کاوه با دو گل زده بهترین گلزن تیم منصوریان به شمار میرود و آبی پوشان به درخشش شماره 9 جدید خود در لیگ شانزدهم امید زیادی دارند. مهاجم جدید و البته کم حرف آبیها در اولین گفتگوی اختصاصی خود بعد از پیوستن به استقلال پاسخ خبرنگار ورزش را داد.

 

 

*دلیل کم مصاحبه کردن کاوه رضایی چیست؟

با این سبک زندگی خیلی راحت هستم. زندگی آرام و بی حاشیه ای دارم و واقعا تمایل دارم این روند را حفظ کنم و اصلا هیچگونه علاقه ای به حاشیه ندارم و از آرامشی که در زندگی دارم لذت می برم. متاسفانه در چند سال گذشته مصاحبه هایی از من منتشر می شد که از حرف های من فاصله داشت و همین صحبت ها برای من تولید حاشیه کرد. به این دلیل در سالهای اخیر تمام تمرکزم را بر روی بازی و تمرین گذاشته ام اما همیشه برای همه رسانه ها احترام کامل قائل هستم ولی در نهایت سعی می کنم این آرامش حفظ کنم.

 

 

*دربی تهران را چطور دیدی؟

دربی بازی بسیار بزرگی است و برای بسیاری از بازیکنان از جمله خود من دربی اول بود و حال و هوای خاص داشت. دربی بازی خاص و ویژه ای است اما من بی استرس وارد زمین شدم. از نظر فکری و روحی و جسمی کاملا آماده این بازی بودم و تا جایی که  می دانم دربی تهران یکی از جذاب ترین و پرتماشگر ترین دربی های دنیاست. قبلا دربی اصفهان و اهواز را هم تجربه کردم اما  دربی تهران مطمئنا متفاوت از بازی های دیگر است. در این بازی با تمرکز کامل به زمین رفتم و از این بابت بسیار خوشحال هستم.

 

 

*نمایش استقلال در دربی را چگونه ارزیابی می کنی؟

استقلال فوتبال خوبی را در طول بازی ارائه کرد و منطقی و حساب شده به زمین رفتیم. در طول بازی با برنامه بودیم و فرصت های خوب گلزنی داشتیم اما متاسفانه با بدشانسی این فرصتها از بین رفت. فکر می کنم عملکرد استقلال خوب و قابل قبول بود و می توانستیم برنده بازی باشیم و فوتبال خوب و حساب شده ای به نمایش گذاشتیم زیرا حداقل موقعیت خطرناک را به حریف دادیم ولی تیم ما موقعیت های بیشتری داشت. این مسابقه شروعی برای جهش دوباره استقلال بود. در تعطیلات لیگ تمرینات خوبی را سپری کردیم و همه بازیکنان نسبت به چهار هفته اول از نظر بدنی، تاکتیکی و هماهنگی پیشرفت داشتند. در بازی با ماشین سازی نیز بسیار خوب بودیم و موقعیت های زیادی داشتیم. در دیدار با پرسپولیس هم بسیار خوب نقاط قوت آنها را مهار کردیم. فکر می کنم روند رو به رو شد موفقیت استقلال آغاز شده است و تیم ما بعد از آن چهار هفته تعطیلات روند رو به رشدی پیدا کرده است. کادر فنی بسیار خوبی در استقلال مشغول به کار هستند و تلاش زیادی برای موفقیت تیم انجام می دهند. منصوریان برای موفقیت تیم تلاش زیادی انجام می دهد و مطمئن هستم با تلاش کادر فنی و بازیکنان استقلال روند رو به رشدی را که آغاز کرده و خیلی بهتر ادامه می دهد. و بالاخره به جایگاه واقعی در جدول می رسد. از هواداران می خواهم در ورزشگاه حاضر شوند و از استقلال حمایت کنند تا بازیکنان از حضور آنها انرژی بگیرند.

 

 

*درباره سه شانس گلزنی که برابر پرسپولیس داشتی صحبت کن.

در صحنه اول یک ضربه ایستگاهی برای تیم ما به دست آمد که فکر می کنم با توجه به فاصله توپ از دروازه ضربه خوبی به توپ زدم . سعی کردم با قدرت به توپ ضربه بزنم اما دروازه بان پرسپولیس توپ را به خوبی دفع کرد. در صحنه دوم  توپی که به من رسید را خودم در شلوغی جلوی دروازه ربودم و همه تمرکزم این بود که سریع به توپ ضربه بزنم. در آن صحنه اصلا وقت تلف نکردم اما فاصله کمی با دروازه بان پرسپولیس داشتم. او نیز تلاش کرد جلوی باز شدن دروازه را بگیرد و در نهایت این توپ تبدیل به گل نشد.

درباره ضربه ای سری که در دقایق پایانی به سمت دروازه حریف زدم نیز باید بگویم اگر در آن صحنه دقت کنید توپ بلندی به من رسید که از من کمی عقب بود و اگر من در حالت عادی می پریدم به توپ نمی رسیدم. به همین دلیل مجبور شدم به عقب قدم بردارم و با چرخش سر به توپ ضربه زدم اما چون در حالت مناسب نبودم به همین دلیل توپ به سمت چهار چوب نرفتم. همه تلاشم را کردم تا در اولین دربی گلزنی کنم اما با بدشانسی این اتفاق نیفتاد.

 

Lx7scMIgDa2O

 

 

*ضربات ایستگاهی که می زنی به سبک رونالدو است.

سالها است که روی این روش کار می کنم و قبل از من هم بازیکنانی مانند میداوودی اینگونه به توپ ضربه می زدند. من همیشه این ضربه ها را نگاه می کنم و سعی می کنم با سبک بازیکنانی که اینگونه به توپ ضربه می زنند دقیق باشم و اشکالاتم را در ضربه زدن به توپ دفع کنم. این سبک را هم زیاد نگاه می کنم و هم زیاد آن را تمرین می کنم.

 

*شادی گلهایت اما مانند رونالدو نیست.

شادی گل مخصوص به خودم را دارم و هر کس به دلیلی شادی گل خود را انتخاب می کند. من هم سعی می کنم هر زمان گل می زنم به نحوی شادی گل داشته باشم که احساس خوب بعد از گلزنی را با دوستان، خانواده و افرادی که برای من مهم هستند، تقسیم کنم.

منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ryn6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



استقلال و پرسپولیس خود را وارد حاشیه کرده اند

استقلال ملاثانی به دنبال صعود از گروه دشوار
درگفتگو با ابراهیم اشکش مطرح شد؛