تاریخ انتشار: 1395/06/25 13:07
کد خبر: 261329

آی‎تی‎سی مهاجم خارجی برای دربی نرسید

مجوز بازی مهاجم جدید تیم فوتبال صنعت‎نفت آبادان تا این ساعت صادر نشده است
آی‎تی‎سی مهاجم خارجی برای دربی نرسید

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،تیم فوتبال صنعت‎نفت آبادان روز چهارشنبه 17 شهریورماه جاری اقدام به عقد قرارداد با دنی سانتویا مهاجم اهل کشور کلمبیا کرد و بعد از ثبت این قرارداد در سازمان لیگ، روز شنبه 20 شهریورماه جاری از طریق سیستم تی‎ام‎اس برای این بازیکن درخواست آی‎تی‎سی کرد.

در همین راستا، آی‎تی‎سی این بازیکن 28 ساله هنوز صادر نشده است و این بازیکن نمی‎تواند در بازی امروز برابر استقلال خوزستان به میدان برود.

طبق قوانین نقل‎وانتقالات بین‎المللی، فدراسیون فوتبال ایران در صورتی که باشگاه گیرنده بازیکن تا 15 روز پس از ثبت درخواست و بارگذاری مدارک کامل بازیکن در سیستم تی‎ام‎اس، پاسخی از سوی فدراسیون قبلی بازیکن خارجی دریافت نکند، برای این بازیکن مجوز بازی موقت صادر خواهد کرد.

اما در صورتی که باشگاه گیرنده بازیکن، بخشی از مدارک و اطلاعات الزامی را به درستی در سیستم تی‎ام‎اس ثبت نکند، یا اینکه اشتباهاً بیش از یک درخواست را برای یک بازیکن جدید خارجی در سیستم تی‎ام‎اس ثبت نماید، این موضوع باعث اخلال و تأخیر در روند صدور آی‎تی‎سی خواهد شد.

تیم نفت آبادان که پس از سه سال به لیگ برتر صعود کرده است، در تابستان امسال سه بازیکن خارجی به اسامی رشید البی، گوی هیان کیم و برونو اولیویرا دماتوس را قبل از دنی سانتویا جذب و آی‎تی‎سی این بازیکنان را پس از انجام صحیح مراحل مربوطه در سیستم تی‎ام‎اس دریافت کرده بود. درخواست صدور آی‎تی‎سی مهاجم جدید تیم نفت هم از 6 روز قبل ارائه شده و نفتی‎ها امیدوار به رسیدن این بازیکن به دیدارهای بعدی هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7e5k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صنعت نفت- استقلال خوزستان/ جدال تمام برزیلی