تاریخ انتشار: 1399/02/14 09:16
کد خبر: 63807

باشگاه برایتون مخالف بازی در زمین های بی طرف

باشگاه برایتون با برنامه لیگ برتر انگلیس برای بازی در زمین‌های بی‌طرف مخالفت کرد و آن را برای فوتبال مخرب دانست.
باشگاه برایتون مخالف بازی در زمین های بی طرف

مدیر باشگاه برایتون، پل باربر، مخالفت این باشگاه انگلیسی را با برنامه لیگ برتر این کشور برای برگزاری بازی‌های باقی‌مانده از فصل 2019-2020 را در ورزشگاه‌های بی‌طرف اعلام کرد.

درحالیکه لیگ برتر از اسفندماه به دلیل اپیدمی کووید-19 در حالت تعلیق به سر می‌برد، باشگاه‌های این لیگ روز جمعه در جلسه‌ای شرکت کردند تا درباره ادامه رقابتها تصمیم‌گیری کنند.  لیگ برتر در پایان جلسه خواسته خود برای کامل کردن فصل را تکرار کرد ولی گفت که هنوز تصمیم قطعی‌ای در این باره گرفته نشده. یکی از برنامه‌های پیشنهاد شده این جلسه، برگزاری مسابقات باقی‌مانده در مجموعه‌ای محدود از استادیومها بود به نحوی که تیمها بازی‌های خود را  در استادیوم‌های بی‌طرف برگزار کنند.

مدیر باشگاه برایتون مخالفت باشگاهش با این برنامه را اعلام کرده و به وبسایت رسمی باشگاه گفت:" شکی نیست که همه باید برای پذیرش بعضی چیزها و کوتاه آمدن از بعضی مواضع‌مان آماده باشیم. ما کاملا قبول داریم که بازی کردن پشت درهای بسته لازم است چون نقش مهمی در جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا دارد".

مدیر برایتون در ادامه گفت:" ولی در این بخش از فصل، برگزاری بازی‌ها در زمینهای بی‌طرف به نظر ما می‌تواند تاثیر منفی بر شاکله لیگ برتر بگذارد. از 9 بازی باقی‌مانده ما 5 بازی طبق برنامه اصلی قرار است در استادیوم امکس برگزار شود. هر پنج بازی ما در خانه بسیار سخت هستند ولی چهار بازی از آنها در مقابل چهار تا از بهترین تیمهای اروپا برگزار خواهد شد. تصور کنید انجام ندادن این چهار بازی سخت و بزرگ در ورزشگاه خانگی چه تاثیر منفی‌ای بر تیم ما خواهد داشت".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dyoam

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیوید بکام ستاره سابق فوتبال انگلیس 45 ساله شد