تاریخ انتشار: 1395/06/11 13:22
اختصاصی/
کد خبر: 264135

پیش بازی نساجی-گل گهر/ وینگو ناکام همیشگی در تقابل با نساجی چی ها/ شاگردان فکری در اندیشه پیروزی

جمعه دوازدهم شهریور ماه رأس ساعت پنج بعد از ظهر جدال حساس و جذاب نساجی مازندران و گل گهرسیرجان در استادیوم شهید وطنی قائمشهر ازهفته پنجم لیگ دسته اول باشگاههای کشور برگزار خواهد شد.
پیش بازی نساجی-گل گهر/ وینگو ناکام همیشگی در تقابل با نساجی چی ها/ شاگردان فکری در اندیشه پیروزی

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، نگاهی به پیش بازی این دیدار خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

وضعیت دو تیم در جدول

نساجی مازندران: تیم فوتبال نساجی مازندران با یک برد، یک باخت و دو مساوی و با پنج امتیاز در رده ی یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

گل گهرسیرجان: تیم فوتبال گل گهر سیرجان با دو برد و مساوی و بدون باخت، با هشت امتیاز در رده ی دوم جدول رده بندی قرار دارد.

 

کادر فنی دو تیم

فولاد یزد: سرمربی تیم نساجی مازندران محمود فکری است، فکری گرچه نتوانسته تیم خود را با بازیکنان مشهور تقویت کند، اما با همین بضاعت کم توانسته تیم قابل احترامی را شکل دهد و تحلیل ها نشان می دهد که تیم نساجی هر روز بهتر از دیروز شده است.

گل گهرسیرجان: سرمربی تیم فوتبال گل گهرسیرجان وینگو بگوویچ است. بگوویچ تنها سرمربی خارجی لیگ یک محسوب می شود و با سرمایه گذاری مالکان گل گهر، توانسته تیم قدرتمندی را راهی مسابقات کند. بگوویچ گرچه به دلیل اخراج در بازی قبلی در این بازی روی نیمکت سیرجانی ها نمی شیند، اما تفکراتش می تواند سبب شود تا گل گهر در این بازی پیروز شود.

نقاط ضعف و قوت دو تیم

نساجی مازندران: نقاظ ضعف نساجی بی شک در درون دروازه ی این تیم و خط دفاعی بی نظم آنان می باشد. دفاعی که به راحتی اجازه ی خودنمایی به هر مهاجمی را می دهد و دروازه بانی که به نظر می رسد در این بازی تغییر داده خواهد شد.

از نقاظ قوت ببرهای مازندران می توان به وجود عباس زاده در نوک پیکان این تیم و همچنین مثلث هجومی و خطرناک (MHM) محمد عباس زاده، حسن نجفی و محمد قاسمی نژاد اشاره کرد که هر دقاعی را در مقابل حرکاتشان گیج می کند.

گل گهر سیرجان: پرویز کریمی روی سانتر از جناحین خیلی مسلط است و به سادگی اجازه باز شدن دروازه اش را نمی دهد. خط دفاع این تیم به خوبی ضربات اول را می زند.

بال های چپ و راست گل گهر بسیار سرعتی و پا به توپ بوده و اگر فضای لازم به انها داده شود به راحتی مدافعین را دور زده و مهاجمان تیم را صاحب موقعیت گل می کنند. جعفرپور، هافبک نفوذی گل گهر با توجه به تجربه ای که دارد، مهاجمین تیم را به خوبی در موقعیت گلزنی قرار می دهد، ضربات ایستگاهی خوبی روانه دروازه کرده و در غافلگیری مدافعین حریف ضربات خوبی از پشت محوطه جریمه می زند. اکبر صغیری، مهاجم این تیم از سرعت بالایی برخوردار بوده و در حرکت ضربات خوبی می زند.

پرویز کریمی، گلر ایرانجوان روی شوت های از راه دور کمی متزلزل نشان داده و به دلیل مصدومیت کهنه پای راستش، روی شوت های سمت راست دروازه اش ضعف دارد. مدافع راست این تیم از نظر سرعت و توپ گیری پاشنه اشیل گل گهر محسوب می شود و نساجی از این جناح به خوبی می تواند صاحب موقعیت شود.

ترکیب احتمالی دو تیم

نساجی: علی نعمتی-کاظم حیات منش-حمید نعمتی-مرتضی غلامعلی تبار-میلاد احمدی-عباس یحیی بیگی-میثم کریمی-حسن نجفی-محمد قاسمی نژاد-امین شجاعیان-محمد عباس زاده

 

گل گهر: پرویز کریمی - میلادصادقیان - هادی رکابی - عیسی پرتو - مهران گلزاری - علی مرزبان - مهرداد آوخ - هادی دهقانی - حمیدگلزاری - مهدی جعفر پور

کوبل داوری این دیدار برعهده ی رضا کرمانشاهی-حسین طالقانی-جعفر مهاجر-حسین زیاری می باشد و ناظر این دیدار نیز علیرضا یزدانی است.

گفتنی است این دیدار راس ساعت 17 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kaonv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی گل گهرسیرجان-نفت مسجدسلیمان/ گل گهر در اندیشه تداوم صدرنشینی، نفت به فکر حضور در صدر