تاریخ انتشار: 1395/06/11 09:02
کد خبر: 264167

لایک به این حرکت علی منصور+عکس

تعدادی از کودکان نابینای المپیاد ریاضی کشور که در تمرین استقلال حضور داشتند خواستار دیدار با علیرضا منصوریان و بازیکنان استقلال شدند

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،در ابتدا منصوریان به سمت آنها رفت و پس از احوال‌پرسی از این کودکان درباره فعالیت‌شان در رشته ریاضی سؤالاتی پرسید. مسئول این کودکان به سرمربی استقلال گفت که قرار است کودکان در المپیاد جهانی شرکت کنند، اما چون استقلالی هستند دوست داشتند پیش از حضور در این المپیاد با مربیان و بازیکنان استقلال روبه‌رو شوند. یکی از این کودکان به منصوریان گفت: «ما قصد داریم در صورت قهرمانی شدن در المپیاد ریاضی مدال‌های‌مان را به شما و استقلال تقدیم کنیم. ضمن اینکه مطمئن هستم که استقلال هنوز روی واقعی خودش را نشان نداده‌ است.»

 

منصوریان که از صحبت‌های این کودک خردسال به وجد آمده بود به آنها گفت: «اگر استقلال قهرمان شود به همه شما یک دست پیراهن استقلال را خواهیم داد و به شما اجازه می‌دهیم که با امید ابراهیمی شوت به دروازه را انجام دهید.» در ادامه منصوریان کودکان نابینا را به سمت بازیکنان برد تا در کنار آنها عکس یادگاری بگیرند. سرمربی استقلال همچنین دختر کوچک بختیار رحمانی را که با او در تمرین حضور یافته بود، در آغوش گرفت.

 

 
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpq8b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تمرین امروز استقلال، منصوریان غایب بود