تاریخ انتشار: 1399/02/09 21:55
کد خبر: 64101

با نیمه تمام ماندن لیگ تیم‌های بالا و پایین جدول ضرر می‌کنند

تارتار گفت: بدون اعلام قهرمان هم نمی‌شود لیگ را تمام کرد چون حق تیمی مثل پرسپولیس که اختلاف امتیاز خوبی با تیم دوم دارد ضایع می‌شود
با نیمه تمام ماندن لیگ تیم‌های بالا و پایین جدول ضرر می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است که بهتر است لیگ برتر از سر گرفته شده و بدین ترتیب حق هیچ تیمی تضییع نشود.مهدی تارتار در خصوص شرایط بازیکنان تیمش در دوران قرنطینه گفت:«ما از همان روزهای اول قرنطینه بازیکنان‌مان را به چند گروه تقسیم کردیم و شب به شب آنها را چک می‌کنیم. البته اینکه به این صورت بخواهیم آمادگی بدنی بازیکنان را حفظ کنیم، امکان‌پذیر نیست زیرا با تمرین انفرادی نمی‌شود به شرایط ایده‌آل بدنی رسید.»

وی درباره سرنوشت این فصل لیگ برتر ادامه داد:«فکر می‌کنم هم لیگ امسال و هم لیگ سال بعد در صورت فشرده برگزار شدن ۹ هفته باقی‌مانده، آسیب ببیند. اگر بازی‌ها فشرده باشد کیفیت مسابقات پایین می‌آید و بازیکنان صدمه می‌بینند.اگر بخواهیم لیگ را در شرایط فعلی تمام کنیم، تصمیم بسیار سختی است. در این صورت تیم‌های بالا و پایین جدول ضرر می‌کنند. ضمن اینکه بدون اعلام قهرمان هم نمی‌شود لیگ را تمام کرد چون حق تیمی مثل پرسپولیس که اختلاف امتیاز خوبی با تیم دوم دارد ضایع می‌شود. فکر می‌کنم باید ببینیم فیفا چه تصمیمی می‌گیرد. بهترین تصمیم‌گیرنده در این خصوص فیفا است.با توجه به اختلاف امتیاز پرسپولیس با تیم دوم لیگ، اگر این تیم به عنوان قهرمان اعلام نشود، ظلم شده است. همان بهتر است که بازی‌های باقی مانده برگزار شود تا حق تیمی ضایع نشود.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36olwy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احمدزاده: شرایط پرسپولیس شبیه لیورپول است