تاریخ انتشار: 1395/06/10 22:37
اختصاصی/
کد خبر: 264197

مسئولین فوتبال یاسوج به گوش باشند/ حمایت از سرمربی تیم در اولویت باید قرار بگیرد

فوتبال یاسوج پس از چند سال دوری از سطح اول فوتبال کشور، با زاگرس یاسوج مججدا به فوتبال ایران بازگشته است.
مسئولین فوتبال یاسوج به گوش باشند/ حمایت از سرمربی تیم در اولویت باید قرار بگیرد

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، یاسوج که در گذشته سابقه ی درخشانی از نظر ورزشی و بالاخص فوتبال ندارد، در این فصل در لیگ دو تیمداری می کند و همین امر سبب شده تا جوانان یاسوجی با اشتیاق بیشتری به ورزش فوتبال روی بیاورند.

حمید کرمی سرمربی زاگرس یاسوج، از گزینه های بومی این شهر محسوب می شود که تجربه ی مربی گری در غیر استان یاسوج را دارا است و در لیگ یک و در لیگ دو، چندین و چندبار سابقه ی مربی گری دارد.

درحالی که اکثر قریب به اتفاق پیشکسوتان یاسوج نظر بر این داشتند که گزینه ی غیر بومی هدایت تیم زاگرس یاسوج را برعهده بگیرد، اما رئیس هیات فوتبال استان تصمیم گرفت تا از بهترین گزینه ی بومی در تیم خود بهره بگیرد و کرمی که 33 سال بیشتر سن ندارد را روی نیمکت تیم این استان بنشاند.

کرمی نیز با همفکری کمک های خود در تیم زاگرس، توانست تیم خوبی را جمع آوری کند و بازیکنان سابق رده های پایه ی فوتبال کشور را علاوه بر گزینه های بومی به خدمت گرفت و در بازی های پیش فصل نشان داد که می توان با بودجه ی کم، تیمی در حد و اندازه های یک تیم مدعی روانه ی مسابقات کرد.

یاران کرمی در زاگرس یاسوج در اولین هفته ی رقابت های لیگ دو مقابل شهباز نوزان البرز متحمل شکست 1-0 شد. شکستی که خیلی ها دوست داشتند زودتر از این ها رخ بدهد و حملات گازانبری خود را علیه کرمی آغاز کنند. اما جالب است بدانید که تیم کرمی مقابل تیم البرز، سه توپ به تیرک زد و گل شهباز نوزان نیز در دقیقه 95 و از روی نقطه ی پنالتی به ثمر رسید و مهم تر از این، بازی دادن به هفت بازیکن جوان بومی، در ترکیب اصلی تیم کرمی بود، ریسکی که هیچ مربی ای در لیگ دو این کار را انجام نمی دهد.

حمید کرمی چه در بازی های پیش فصل و چه در اولین بازی لیگ دویی اش نشان داده که مربی بادانشی است و قطعا با کمی حمایت بیشتر، می تواند به افتخارات بیشتری دست یابد و سکوی پرشی مناسبی برای بازیکنان استان درست کند. گرچه کرمی درحال حاضر از تیم های لیگ یکی و لیگ دویی پیشنهاد مناسبی دارد، اما علاقه و عشق به خدمت در وطن، سبب شده تا همچنان در مقابل حملات گازانبری منتقدان مقاوت کند و با این مقاوت همه چیز را نشان دهد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gbaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست تلخ کارا شیراز مقابل شاگردان حمید کرمی
اختصاصی/