تاریخ انتشار: 1399/02/09 08:14
کد خبر: 64159

بازگشت نیکولای بودروف به فوتبال بلغارستان

فسخ یک‌طرفه نیکولای بودروف و جدایی رسمی از استقلال خبری بود که حسابی استقلالی‌ها را در نوروز ۹۹ متعجب کرد.
بازگشت نیکولای بودروف به فوتبال بلغارستان

بحران مالی استقلال در اولین روز‌های نوروزی خبر عیدانه ناامیدکننده‌ای برای طرفداران این باشگاه و فرهاد مجیدی در پی داشت. فسخ یک‌طرفه نیکولای بودروف و جدایی رسمی از استقلال خبری بود که حسابی کام استقلالی‌ها را در نوروز ۹۹ تلخ کرد. مدافع بلغارستانی که زمستان گذشته به درخواست فرهاد مجیدی به جمع آبی‌های پایتخت پیوسته بود به خاطر بدقولی باشگاه در پرداخت مطالبات مالی توسط وکلای خود موضوع فسخ قرارداد یک‌طرفه را به اطلاع آن‌ها رساند تا اولین شوک سال نو به استقلالی‌ها وارد شود.

در شرایطی که بعد از این اتفاق مسئولان باشگاه استقلال مدام به توجیه اتفاقات رخ داده در بدقولی به این بازیکن بلغارستانی پرداختند و مدعی شدند بودروف که دو ماه پرداخت مطالباتش عقب افتاده با واریز پول به حسابش بار دیگر به تهران بازخواهد گشت، رسانه‌های بلغارستانی از حضور این بازیکن در تمرینات اختصاصی بازیکنان باشگاه Pirin Blagoevgrad خبر داده و حتی تصویری از تمرینات اختصاصی کاپیتان سابق تیم ملی بلغارستان در کنار سه بازیکن دیگر در دوران قرنطینه زیر نظر بدنساز باشگاه منتشر کردند. بودروف که در بازگشت به صوفیه مصاحبه‌ای با رسانه‌های این کشور داشت و مدعی شد حضورش در فوتبال ایران و استقلال نتوانست او را به جمع ملی‌پوشان دعوت شده از سوی سرمربی برای حضور در مقدماتی یورو بازگرداند از فسخ یک‌طرفه قراردادش با استقلال به خاطر عدم پرداخت مطالبات خبر داد و مدعی شد قصد دارد فوتبالش را در تیمی پیگیری کند که سرمربی بلغارستان مجاب به دعوت دوباره او شود.

در این بین وارن فینی، سرمربی OFK Pirin در گفت‌وگویی کوتاه با سایت football۲۴ نسبت به تمرین سه بازیکن با بدنساز باشگاه گفت: «سوتوسلاوس دیاکوف، استانیسلاور مانولف و نیکولای بودروف بازیکنانی هستند که هر مربی دوست دارد آن‌ها را در اختیار داشته باشد. مطمئناً من به این سه نفر علاقه و اعتقاد دارم، چون حضورشان می‌تواند تیم ما را تقویت کند. تجربه آن‌ها برای جوانانی که در تیم هستند همچون کلاس درسی بزرگ است. خود آن‌ها ابراز تمایل‌شان را نشان دادند و ما هم از اینکه بخشی از پروژه ما باشند استقبال کردیم.» OFK Pirin در لیگ ۱۷ تیمی بلغارستان بعد از گذشت ۲۲ هفته از رقابت‌ها با دو بازی معوقه و کسب ۲۵ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد و در صورتی که فدراسیون فوتبال بلغارستان تصمیم به ادامه رقابت‌ها بگیرد می‌تواند این بازیکنان را به صورت آزاد جذب کند.

با این تفاسیر می‌توان گفت باشگاه استقلال که در پرداخت مطالبه ۶۵ هزار دلاری قسط اول از قرارداد ۱۳۰ هزار دلاری نیکولای بودروف ناکام بود بعد از نزدیک به یک ماه از رسانه‌ای شدن خبر فسخ یک‌طرفه این بازیکن هنوز پولی به حساب او واریز نکرده تا مدافع بلغار که به تازگی توانسته بود در افکار تاکتیکی مجیدی جایی برای خود دست و پا کند قید ادامه همکاری با استقلال را زده و دوباره به فوتبال کشورش بازگردد، اتفاقی که قطعاً تبعات بسیار زیادی برای مدیران فعلی باشگاه در پی خواهد داشت، چون مدام وعده بازگشت بودروف و عدم فسخ او را به طرفداران می‌دادند!

97

این تصویری است که نیکولای بودروف را با لباس رسمی باشگاه OFK Pirin نشان می‌دهد، تمرینی اختصاصی با بدنساز این تیم در کنار دو ستاره آزاد دیگر این روز‌های فوتبال بلغارستان در هوای سرد شهر بلاگووگراد در شمال این کشور.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwvyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن استقلال قراردادش را فسخ کرد