تاریخ انتشار: 1395/06/10 18:45
کد خبر: 264267

مقابل قطر از پیش برنده نیستیم

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جم جنوبی گفت: نمی‌توان ایران را مقابل قطر از پیش برنده دانست
مقابل قطر از پیش برنده نیستیم

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی،مهدی تارتار در مورد دیدار فردای ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت:‌ همیشه بازی اول دشوار است و دیدار با قطر همیشه برای ایران حساس بوده است. قطری‌ها روی مسائل احساسی زیاد مانور می‌دهند. تیم ملی مقابل قطر از پیش برنده نیست و بازیکنان باید بسیار هوشمندانه در این دیدار عمل کنند. این نکته بسیار مهم است که گل اول را دریافت نکنیم؛ چراکه قطری‌ها با اتلاف وقت، کار را برای جبران سخت می‌کنند.

وی افزود: تیم ما از لحاظ بدنی و کیفیت بازیکنان از قطر بهتر و نقطه قوت ایران ساختار دفاعی‌ منظمش است. کی‌روش مربی با‌انضباطی است و از زمانی که به فوتبال ایران آمده نظم را به تیم تزریق کرده  است.

سرمربی تیم پارس جم جنوبی در ادامه به شرایط خوب تیمش در چهار هفته ابتدایی اشاره کرد و اظهار داشت: کارم را با تیم خیلی دیر شروع کردم، برای همین دغدغه فراوانی برای چهار بازی ابتدایی داشتم. خوشبختانه از هفته‌های ابتدایی به سلامت گذشتیم و ۸ امتیاز از چهار بازی بدست آوردیم. بطور کلی از عملکرد تیم راضی هستم و در آینده شرایط‌مان بهتر می‌شود.

تارتار با بیان این مطلب که باشگاه انتظار صعود به لیگ برتر را ندارد،‌ تصریح کرد: روزی که به عنوان سرمربی انتخاب شدم هیچ قولی به مسئولان باشگاه ندادم و آنها نیز انتظار صعود به لیگ برتر را ندارند. سهمیه صعود به لیگ برتر تنها دو تیم است و این موضوع کار ما را بسیار دشوار می‌کند اما از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی در پایان در مورد دیدار روز جمعه تیمش مقابل فولاد یزد گفت: دیدار با فولاد یزد دشوار است و نباید این تیم را دست کم گرفت. امیدوارم بعد از دو تساوی متوالی، در این دیدار خانگی به پیروزی برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpqpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسامی تیم ملی برای دیدار با قطر اعلام شد