تاریخ انتشار: 1395/06/10 15:10
کد خبر: 264328

کاستا: این تابستان قصد بازگشت به اتلتیکو مادرید را داشتم

مهاجم آبی‌پوشان لندنی فاش کرد قصد داشته در این تابستان استمفوردبریج را به مقصد مادرید ترک کند
کاستا: این تابستان قصد بازگشت به اتلتیکو مادرید را داشتم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،دیه‌گو کاستا که در این تابستان شایعات زیادی در خصوص جدایی او از چلسیِ تحت‌هدایت آنتونیو کونته مطرح بود، حالا در چلسی به روزهای اوج خود بازگشته و در کنار گلزنی یکی از مهره‌های اصلی تفکرات تاکتیکی این مربی ایتالیایی به شمار می‌رود.

مهاجم اسپانیایی آبی‌پوشان لندنی در گفت‌وگو با «مووی استار» خبر داد که در این تابستان در آستانه ترک استمفوردبریج بوده است. او در این باره گفت: همه می‌دانند که این تابستان امکان بازگشتم به اتلتیکومادرید وجود داشت، اما در نهایت بر سر چند اختلاف جزیی این انتقال عملی نشد.

وی افزود: از هواداران اتلتیکومادرید تشکر می‌کنم، از دیه‌گو سیمئونه به خاطر اعتقادی که به من دارد، قدردانی می‌کنم. حالا در چلسی هستم و فصل را با این تیم شروع کردم. امیدوارم اتلتیکو همانند فصل گذشته نتایج خوبی کسب کند و عناوین قهرمانی را از آن خود کند. واقعاً قصد بازگشت به اتلیتکو را داشتم و نمی‌خواهم در این مورد دروغ بگویم.

کاستای 27 ساله که در سال 2014 از اتلتیکومادرید به چلسی پیوست، در فصل جاری در سه بازی که برای آبی‌های شهر لندن به میدان رفته، دو گل به ثمر رسانده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lkze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیگو کاستا در یک قدمی چلسی