تاریخ انتشار: 1399/02/06 16:34
کد خبر: 64386

هافبک رئال: گواردیولا بهترین مربی تاریخ است

دنی سبایوس هافبک رئال که قرضی برای آرسنال بازی می کند، پپ گواردیولا را بهترین مربی تاریخ فوتبال می داند.
 هافبک رئال: گواردیولا بهترین مربی تاریخ است

دنی سبایوس سال 2017 بود که به رئال مادرید پیوست ولی هرگز نتوانست به جایگاهی ثابت در این تیم دست پیدا کند.

تنها در دوران کوتاه حضور جولن لوپتگی بود که سبایوس توانست در ترکیب ثابت رئال قرار بگیرد. با بازگشت زیدان، او چاره ای جز ترک رئال نداشت و تابستان گذشته به آرسنال قرض داده شد. سبایوس در جمع توپچی ها نیز روند پرنوسانی داشته ولی امیدوار است زیر نظر میکل آرتتا مربی جدید آرسنال، بتواند خود را به ترکیب اصلی این تیم تحمیل کند.

سبایوس در مصاحبه با دازن گفت:« از کار زیر نظر میکل آرتتا خیلی خوشحالم. او چند سال دستیار پپ گواردیولا بوده و از بهترین مربی تاریخ فوتبال، چیزهای زیادی یاد گرفته است. او یکسری مفاهیم پایه ای از فوتبال دارد و یک ذهنیت برنده. معتقدم آرتتا خیلی زود یکی از بهترین مربیان لیگ برتر خواهد شد.»

سبایوس چندی پیش دچار مصدومیتی تقریبا جدی شد. به همین دلیل و در دوران ریکاوری، مدتی را در کمپ والدبباس رئال حضور داشت و فرصتی شد تا با زین الدین زیدان ملاقات کند. بر خلاف شایعات، سبایوس رابطه خوبی با سرمربی فرانسوی دارد.

او در این رابطه گفت:« دو یا سه ماه پیش در کمپ رئال بودم که با زیدان صحبت کردم. او به من گفت که بازی هایم در آرسنال را تعقیب می کند و از اینکه توانسته ام بیشتر از گذشته در میدان باشم، خوشحال است. رابطه من با زیدان بسیار خوب است و همیشه به من می گوید که مثل او هستم. زیدان معتقد است با حضور بیشتر در زمین، می توانم به بهترین فرم خودم برسم. زیدان می گوید آینده من در رئال مادرید خواهد بود و اینکه برای این مهم، باید صبور باشم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqyoo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد 700 روزه گواردیولا در لیگ جزیره؛ بی سابقه و خاص + عکس