تاریخ انتشار: 1395/06/08 18:45
کد خبر: 264622

جهانگیری: توقع دولت و مردم از تیم ملی فوتبال صعود به جام جهانی است/ تشکر می‌کنم صدر جدول آسیا هستید

معاون اول رئیس جمهور گفت: توقع دولت و مردم از تیم ملی فوتبال این است که به جام جهانی صعود کند و از شما تشکر می‌کنم که در صدر جدول آسیا هستید.
جهانگیری: توقع دولت و مردم از تیم ملی فوتبال صعود به جام جهانی است/ تشکر می‌کنم صدر جدول آسیا هستید

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور با حضور در تمرین عصر امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال گفت: توفیقی بود که امروز خدمت ملی‌پوشان برسم و به آنها خسته نباشید بگوییم چون جوانانی هستید که مردم به شما علاقه دارند. همانطور که وزیر ورزش گفت فوتبال رشته ویژه‌ای است و همه مردم بازی‌های لیگ و تیم ملی فوتبال و فوتسال را دنبال می‌کنند. خوشخبتانه خانم‌ها نیز به جمع فوتبال اضافه شدند.

وی ادامه داد: دولت و رئیس جمهور با تمام توان پشتیبان تیم ملی هستند و کی‌روش جز مربیانی است که در این سال‌ها برای تیم ملی زحمت کشیده و قدردانش هستیم. شما هم زحمت کشیده‌اید و از شما هم تشکر می‌کنم که در صدر جدول آسیا هستید. توقع مردم و دولت این است که به جام جهانی صعود کنید.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های فدراسیون این امر محقق شود ضمن اینکه وزارت ورزش این آمادگی را دارد که شما به خواسته‌تان برسید و دولت نیز از کادر مربیان و بازیکنان حمایت می‌کند که دل میلیون‌ها ایرانی شاد شود. امیدوارم به دستاورد خوبی برسید و حضورم به این دلیل است که از شما تشکر کنم و امیدوارم این مسیر را با موفقیت طی کنید.

وی در مورد عملکرد کاروان ایران در المپیک ریو گفت: از ورزشکاران قدردانی می‌کنیم. فکر می‌کنم مجموعه دستاوردهای المپیک تا حدی قابل قبول بود هرچند مشکلاتی وجود داشت. یکی از رشته‌هایی که مورد توجه مردم و نسل جوان قراردارد فوتبال است. لازم بود در این تمرین حاضر شوم و از ورزشکاران و کادرمدیریت و مربی تیم ملی تقدیر کرده و در جریان مشکلاتشان قرار بگیریم. ورزشکاران روحیه خوبی داشتند و باید دولت از آنها حمایت بیشتری کند تا آنها بتوانند گام اول را محکم بردارند.

جهانگیری افزود: یکی از کارهایی که خوب انجام شد ساماندهی ورزشگاه آزادی بود و امیدوارم اگر مشکلاتی دیگر در این ورزشگاه هست مرتفع شود زیرا مهم‌ترین مجموعه ورزشی کشور است. با وجود مشکلات بودجه‌ای که داشتیم برای حل مشکلات در ورزشگاه‌های دیگر هم دولت اقدام کرده است.

جهانگیری در مورد اینکه آیا بازی تیم‌های ملی ایران و قطر را  تماشا می‌کند و چه پیش بینی از نتیجه بازی دارد، اعلام کرد: هر جا که باشم تماشا می‌کنم اما نمی‌دانم نتیجه بازی چه می‌شود و پیش‌بینی آن خیلی سخت است.

جهانگیری در مورد عملکرد وزارت ورزش هم گفت: عملکرد وزارت وزارت ورزش در این سه سال خیلی خوب بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5ope

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میرزازاد: ملوان می‌تواند لیگ برتری شود
دروازه بان ملوان؛