تاریخ انتشار: 1399/02/03 15:51
کد خبر: 64636

پرسپولیس - کارگزار برند؛ پایان همکاری در راه است

بالاخره مدیران جدید پرسپولیس تصمیم خود را عملی و در خواست رسمی خود برای فسخ قرارداد با کارگزار رسمی برند باشگاه را به این شرکت اعلام کردند....
پرسپولیس - کارگزار برند؛ پایان همکاری در راه است

منصور قاسمی؛ این قراردادی بود که در زمان مدیریت  انصاریفرد بسته شده و با اشکالاتی که مدیران فعلی به آن وارد می دانستند در نهایت پیشنهاد فسخ  به شرکت کارگزار ارائه شده است.

بازهم قصه تکراری نقطه سرخط .تصمیمی جنجالی که می تواند فصلی جدید از حوادث را برای پرسپولیس رقم زند.نکته جالب اینکه همین دو شب پیش بود که هاشمی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر رسما اعلام کرد قرارداد کارگزاری به معنی الزام این شرکت به پرداخت پول کف تعهد به باشگاه نبوده وفقط وظیفه پولسازی از برند را برعهده داشته است . این یعنی باشگاه پرسپولیس  برندش را دراختیار این شرکت قرارداده تا آنها پای میزمذاکره بنشیند و زمینه های درآمدی جدید را فعال کنند.

فسخ این قرارداد اما بدون خسارت نخواهد بود و باشگاه را در خطر یک پرونده پیچیده تازه قرار خواهد داد. کارگزار برند برخلاف توافق موجود مبلغ پانزده میلیارد تومان بعنوان قرض الحسنه در اختیار باشگاه قرار می دهد تا بعد از عملی شدن تعهدات و به سرانجام رسیدن توافقات با اسپانسرها آن را مستهلک کند. موضوعی که هاشمی هم با صراحت به آن اشاره داشت.این اعتراف یک معنی بیشتر نداردو آن اینکه با فسخ  قرارداد در اولین قدم پرسپولیس زیر بار یک تعهد ۱۵ میلیاردی جدید خواهد رفت که هفت میلیارد بدهی به ریحان فیلم و چندمیلیارد بدهی بابت رضایتنامه یحیی به شهر خودرو اضافه خواهد شد. گفته می شود مدیران پرسپولیس به دنبال آوردن اسپانسرهای جدید هستند تا درهمان ابتدای کار مبلغ قابل توجهی را به تیم تزریق کنند. اما این عدد چقدر خواهد بود که ارزش کنار زدن کارگزار ورفتن زیر بار چنین تعهد مالی را داشته باشد؟

فسخ با این شرکت به معنی عقیم ماندن پروژه اپلیکیشن باشگاه نیز هست و این پروژه باید از نو تعریف شود. این قراردادی بود که محمدحسن انصاریفر عقیده داشت پرسپولیس را از نظر مالی بی نیاز می کند اما کارها آنچنان که در رویای(محال) او بود پیش نرفت و حالا اگر پرسپولیس بخواهد دوباره اپ تازه ای را بنویسد و به بازار عرضه کند،علاوه بر صرف وقت باید هزینه ای را صرف اعتماد سازی و تبلیغ و جلب مخاطب کند.

همه اینها مشکلاتی است که همراه این تصمیم مدیریت پرسپولیس خواهد بود و باید دید در این وانفسای مالی و ضیق وقت شدید چه تمهیدات تازه ای برای سامان دادن به اوضاع اقتصادی تیم روی میز خواهد آمد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lrkor

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مدافع سپاهان: امیدوارم کمیته استیناف یک حکم عادلانه بدهد/ ما واقعا قصد داشتیم برابر پرسپولیس بازی کنیم