تاریخ انتشار: 1399/02/03 15:14
نظری‌جویباری: مثل اینکه سوپرجام به پرسپولیسی‌ها مزه کرده!
کد خبر: 64639

واقعاً از شنیدن حرف‌های سعادتمند در تلویزیون جا خوردم

معاون ورزشی پیشین استقلال گفت: سعادتمند که خودش رئیس هیئت‌مدیره باشگاه بوده و صد درصد با مشکلات و بدهی‌های وحشتناک باشگاه استقلال آشناست، چطور در تلویزیون این صحبت‌ها را مطرح کرد و گفت باشگاه بدهی ندارد؟
واقعاً از شنیدن حرف‌های سعادتمند در تلویزیون جا خوردم

 علی نظری‌جویباری  پیرامون حضور احمد سعادتمند در مسند مدیریت عامل باشگاه استقلال و پیشنهاد برخی از اعضای تیم پرسپولیس برای قهرمان اعلام کردن این تیم در لیگ برتر نوزدهم حرف زد.

درست است که شما در روز‌ها و هفته‌های گذشته با احمد سعادتمند، مدیر‌عامل جدید باشگاه استقلال دیدار و گفتگو داشته‌اید؟

خیر! من هیچ ملاقات حضوری یا گفت‌وگویی با مدیرعامل جدید استقلال نداشتم.

چقدر از او شناخت دارید؟

در این حد می‌دانم که چندین سال در ورزش و در بخش مدیریتی فعالیت کرده است.

صحبت‌های اخیر ایشان در تلویزیون را شنیدید؟ نظرتان در این‌باره چیست؟

انتظار داشتم فردی که ۳۰ سال در ورزش حضور داشته خیلی منطقی‌تر از این صحبت کند. واقعاً از شنیدن حرف‌های ایشان در تلویزیون جا خوردم! صحبت‌هایی که سعادتمند در تلویزیون مطرح کرد اصلاً در شأن یک مدیر ورزشی نبود. اینکه گفتند برای هواداران خیریه راه می‌اندازیم یا برای بی‌خانمان‌ها خانه رهن می‌کنیم و برای جهیزیه کمک می‌کنیم خیلی عالی است ولی ما باید واقعیت‌های باشگاه استقلال را در نظر بگیریم و بعد این حرف‌ها را به زبان جاری کنیم. این مسائل باعث تأسف من شد!

چطور؟

سعادتمند که خودش رئیس هیئت‌مدیره باشگاه بوده و صد درصد با مشکلات و بدهی‌های وحشتناک باشگاه استقلال آشناست، چطور در تلویزیون این صحبت‌ها را مطرح کرد و گفت باشگاه بدهی ندارد؟ باشگاه می‌تواند درآمد خودش را تأمین کند و پول اضافه هم دربیاورد؟ آیا اینقدر اسپانسر دور باشگاه ریختند که ما خبر نداریم؟ واقعاً از شنیدن این حرف‌های رؤیاپردازانه جا خوردم! او که سال‌ها در ورزش بوده و مدیریت باشگاه را تجربه کرده چطور می‌تواند این چنین سطحی و رؤیایی حرف بزند! وقتی حرف‌های سعادتمند بیان می‌شد یک لحظه احساس کردم او درباره بارسلونا یا منچستریونایتد حرف می‌زند. فکر می‌کنم ما امروز در باشگاه حرف نمی‌خواهیم بلکه عمل می‌خواهیم. امیدوارم ۶ ماه بعد هم به همین شکل درباره وضعیت بدهی‌ها و میزان درآمد باشگاه صحبت شود.

نگاه‌تان به جلسات این روز‌های سعادتمند با پیشکسوتان و هنرمندان چیست؟

اتفاقاً یکی از کار‌های نیک آقای سعادتمند همین جلسات با هنرمندان و پیشکسوتان است. اگر از دل هریک از این ملاقات‌ها یک اتفاق خوب خارج شود قطعاً به استقلال کمک خواهد کرد.

نظرتان درباره تمرینات آنلاین استقلال در خانه چیست؟

به هر حال این شرایط برای همه تیم‌های باشگاهی در دنیا یکسان است و فقط برای استقلال نیست. در حال حاضر مهمترین چیز حفظ جان ورزشکاران و البته طرفداران فوتبال است. امیدواریم پس از حل مشکل کرونا و از بین رفتن این ویروس بار دیگر مسابقات از سر گرفته شود.

به نظر شما اعلام پایان لیگ با قهرمانی صدرنشین، با توجه به اختلاف ۱۰ امتیازی منطقی است؟

اینکه آقایان دوست دارند قهرمان شوند خواسته خیلی‌های دیگر هم هست، اما باید بدانند ۱۰ بازی و ۳۰ امتیاز برای استقلال باقی‌مانده و این منطقی نیست. بلانسبت، اینجا که خانه خاله نیست هرکس دلش خواست به هرشکلی قهرمان شود. طوری حرف می‌زنند که انگار بقیه تیم‌ها باید منتظر نظر آن‌ها باشند! قهرمان داخل زمین انتخاب می‌شود. ظاهراً سوپرجام به پرسپولیسی‌ها مزه کرده است! اگر توقع دارند مثل سوپرجام باز هم جام بگیرند ما می‌توانیم به جای یکی، ۳، ۴ جام بخریم و تقدیم‌شان کنیم.

اختلاف امتیازی پرسپولیس با تیم بعدی با ۳ بازی از بین می‌رود آن‎وقت چطور توقع دارند از حالا و با فاصله ۹ بازی تا آخر لیگ قهرمان شوند؟ تیم‌های استقلال، سپاهان، تراکتور و شهر‌خودرو همگی مدعی قهرمانی هستند. بیایند درون زمین بازی کنند و قهرمان شوند خود ماهم به آن‌ها تبریک می‌گوییم. من حتی اگر این شرایط برای استقلال بود هم راضی به این کار نمی‌شدم که بدون بازی قهرمانش کنند. مگر لیگ بلژیک را ندیدید چه شد؟ این اصلاً عادلانه و منصفانه نیست.

حرف باقی‌مانده؟

با تشکر فراوان از کادر پزشکی و درمانی کشور که این مدت جان‌شان را کف دست‌شان گرفتند. باید بگوییم کرونا با همه بدی‌هایش یک خوبی داشت و آن اینکه ما قدر دورهمی‌های ساده خانوادگی را فهمیدیم. اینکه چطور دور یک سفره می‌نشستیم و از نزدیک با هم حرف می‌زدیم، اما قدرش را نمی‌دانستیم. بازیکنان چطور بعد از تمرین و مسابقه به رختکن می‌رفتند، می‌گفتند و می‌خندیدند، اما قدرش را نمی‌دانستند. امیدوارم پس از کرونا این روز‌ها را فراموش نکنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5n7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وریا، روزبه و حسینی به دیدار سعادتمند می روند /پای فرشید در میان است

اعتراف جالب دیاباته درخصوص بازی استقلال و ذوب‌آهن
هت‌تریک در آزادی فراموش‌نشدنی است؛