تاریخ انتشار: 1399/02/01 13:25
مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس:
کد خبر: 64808

استوکس فعلا که با پرسپولیس قرارداد دارد/مشکل چالش قراردادی نداریم

مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: استوکس با این باشگاه قرارداد دارد و هنوز بازیکن ما است.
استوکس فعلا که با پرسپولیس قرارداد دارد/مشکل چالش قراردادی نداریم

مهدی خواجه‌وند پس از جلسه امروز مدیران باشگاه‌ها در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: پرداخت به موجب قرارداد و توافقی که انجام می‌شود، است. مشکل چالش قراردادی نداریم، علت بروز این اختلافات می‌تواند ناشی از نحوه تنظیم قراردادها باشد. خیلی از قراردادها خوب تنظیم و در آنها چارچوب رعایت شده، اما انجام تعهد هم در اثنای اجرای قرارداد مهم است.

خواجه‌وند در مورد این که آیا امروز در مورد حجم قراردادهای که باشگاه پرسپولیس دارد هم صحبت شد، عنوان کرد: امروز یک خرده بحث‌ها کلی‌تر بود. چالشی و آسیب‌شناسی بود، به مسائل ورود نشد که مشخصا در مورد پرونده‌ای خاص چه اتفاقی می‌خواهد بیفتد.

مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده‌های جاری این باشگاه گفت: امروز مصاحبه‌ای انجام دادم و آخرین اتفاقاتی که در مورد پرونده‌ها هست، روی سایت باشگاه قرار گرفته است.

وی در مورد این که گفته می‌شود قرارداد با بازیکنان خارجی باید مورد تأیید وزارت ورزش قرار بگیرد و آیا در جلسه امروز این موضوع مطرح شد، تصریح کرد: نه، حالا بخشنامه است. قانون فیفا صراحت دارد که می‌تواند به صورت توصیه انجام شود، با این حال فدراسیون و وزارت ورزش حتماً توصیه‌های خاص خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خواهند داشت.

خواجه‌وند در مورد بازگشت نبی به فدراسیون فوتبال اظهار داشت: حتماً اتفاق خیلی خوبی خواهد بود. او سابقه مدیریت باشگاهی دارد و معضلات باشگاه‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌شناسد و با توجه به سابقه‌ای که در فدراسیون دارد حتماً اتفاق خوبی است.

مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد این که پرسپولیس 11 پرونده در فیفا دارد و هواداران نگران کسر امتیاز یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی هستند، گفت: سعی می‌کنیم این پرونده‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ریز روی سایت منتشر و آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مدیریت کنیم.

وی در مورد این که گفته می‌شود احتمال دارد از قرارداد بازیکنان تیم کسر شود، عنوان کرد: هنوز از جانب فیفا چیزی به ما ابلاغ نشده، فدراسیون هم بعید می‌دانم ورود کند و از طریق باشگاه هم چیزی در این خصوص مطرح نشده و هیچ بحثی به وجود نیامده است.

خواجه‌وند در مورد این که آیا باشگاه پرسپولیس در پرونده استوکس برنده می‌شود و یا بازنده خواهد بود، اظهار داشت: نامه‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که باید می‌زدند، زده‌اند. در مورد او گزارش این طور است، وکیلش نامه‌ای فرستاده و از مرخصی که به او داده شده تشکر کرده و در خواستشان  را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مهلت مقرر داشته‌اند.

مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد این که او قطعا برنمی‌گردد، تصریح کرد: فعلا که با ما قرارداد دارد. هنوز وارد این بحث نشده‌ایم. او هنوز بازیکن ما محسوب می‌شود.

وی در مورد این که برخی از بازیکنان از دریافتی‌های خودشان شاکی هستند، گفت: من اصلاً در جریان نیستم و این مسأله مدیریتی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ea9vp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رای دادگاه CAS درخصوص پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس اعلام شد

 استقلال، پرسپولیس و ۱۳ باشگاه دیگر در صف بررسی وضعیت
اعلام برنامه جلسات فدراسیون با مدیران باشگاه‌هایی که در فیفا پرونده دارند