تاریخ انتشار: 1395/06/07 08:27
کد خبر: 264995

از قهر فرهاد مجیدی تا صدور دستور تبانی!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،سال87 قرار شد منتخب ستارگان جدید و قدیم پرسپولیس و استقلال روبروی منتخب لیگ برتر قرار بگیرند و یک بازی خیرخواهانه برگزار کنند. در شرایطی که استقبال چندان چشمگیری از آن مسابقه به عمل نیامده بود، تماشاگران حاضر در استادیوم هم از اواسط بازی رو به کری‌خوانی و فحاشی علیه هم آوردند و اتفاقات خجالت‌آوری را رقم زدند.

سرپیچی از دستور تبانی

چند سال پیش قرار شد قبل از بازی پرسپولیس و استقلال، نبردی بین منتخب مردان کوتاه‌قامت هوادار دو تیم برگزار شود. این مسابقه بسیار جذاب اما، در انتها به جنجال کشیده شد. دلیلش هم آن بود که مسوولان برگزارکننده بازی دستور داده بودند مسابقه مساوی تمام شود، اما یکی از دو تیم از توافق را زیر پا گذاشت و در لحظات آخر گل برتری را زد.

تعویض پیراهن در کسری از ثانیه

قطعا باید بازی پرسپولیس و میلان را یکی از آبرومندانه‌ترین مسابقات نمایشی این سال‌های فوتبال ایران دانست. با این حال آن مسابقه هم یک اتفاق بانمک داشت که مربوط به تعویض پیراهن  بازیکنان می‌شد. بلافاصله بعد از پایان بازی، پایان رافت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سمت مالدینی خیز برداشت و پیراهن او را گرفت و پوشید! همین عطش و سرعت عمل او باعث شد موجی از شوخی‌ها با این بازیکن در فضای مجازی صورت بگیرد. البته رافت پیراهن مالدینی را به حراج گذاشت و پول حاصل از آن را صرف خرید یک دستگاه دیالیز برای بیمارستان آستارا کرد تا آن داستان، پایان فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

رفیق نیمه‌راه، رفت

مسابقه اخیر بین ستارگان فوتبال و هنر ایران و پیشکسوتان رئال مادرید هم یک حاشیه عجیب و غریب داشت. بر این اساس، فرهاد مجیدی که برای حضور در این بازی فرا خوانده شده بود، بین دو نیمه قهر کرد و رفت. برخی اخبار حاکی از آن بود که تکروی‌های او در نیمه اول، با اعتراض برخی از همبازیانش در رختکن، به خصوص خداداد عزیزی مواجه شده تا این بازیکن تصمیم بگیرد بین دو نیمه استادیوم را ترک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6o9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معارفه مهاجم جدید استقلال در تمرین این تیم