تاریخ انتشار: 1399/01/29 11:40
کد خبر: 65068

ارلینگ هالند هدف نقل و انتقالاتی رئال مادرید

آ اس می‌گوید ارلینگ هالند محتمل‌ترین خرید تابستانی رئال خواهد بود و هموطن او مارتین اودگارد هم با هدف راضی کردن هالند برای انتقال به رئال تلاش می‌کند.
ارلینگ هالند هدف نقل و انتقالاتی رئال مادرید

روزنامه اسپانیایی آ اس می‌گوید ارلینگ هالند مهاجم گلزن نروژی محتمل‌ترین خرید تابستانی رئال مادرید خواهد بود و علاوه بر تلاشهای باشگاه اسپانیایی، مارتین اودگارد، هموطن نروژی هالند که بازیکن رئال است هم به میدان آمده و برای راضی کردن او به این انتقال تلاش می‌کند.

 

هالند در حال حاضر یکی از پرخواهان‌ترین مهاجمین دنیا است و بعد از درخشش خارق‌العاده در سالزبورگ و سپس در دورتموند مورد توجه اکثر باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته. درحالیکه کریم بنزما به سالهای پایانی فوتبالش نزدیک می‌شود و لوکا یوویچ هم خرید ناموفقی بوده، رئال مادرید بی‌صبرانه به دنبال جذب یک مهاجم مرکزی است.

 

 

روزنامه اسپانیایی آ اس می‌گوید در تابستان آتی، رئال مادرید مهمترین گزینه هالند خواهد بود و احتمال حضور او در برنابئو از هر احتمال دیگری بیشتر است. بر اساس گزارش این روزنامه، مدیر باشگاه دورتموند هانس یواخیم واتسکه دوستی نزدیکی با فلورنتینو پرز رئیس رئال دارد و مینو رایولا، ایجنت هالند هم مصمم است او را به برنابئو منتقل کند.

 

 

از سوی دیگر آ اس می‌گوید مارتین اودگارد، پدیده نروژی دیگری که در تیم ملی این کشور با هالند هم‌تیمی است و در حال حاضر به صورت قرضی از رئال به سوسیداد رفته، برای راضی کردن هالند برای انتقال به رئال تلاش می‌کند. تنها مشکلی که رئال در این راه با آن روبرو است قیمت احتمالا بالای هالند در شرایط دشوار ناشی از اپیدمی کرونا است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdred

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن رئال مادرید به خاطر نقض قرنطینه دادگاهی شد