تاریخ انتشار: 1399/01/29 11:18
کد خبر: 65071

زامهران: در بین گزینه‌های داخلی بهترین انتخاب را کردم و به تیم بزرگ فولاد آمدم

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دو پیشنهاد خارجی از سوئد و دانمارک داشتم اما در بین گزینه‌های داخلی بهترین انتخاب را کردم و به تیم بزرگ فولاد آمدم.
زامهران: در بین گزینه‌های داخلی بهترین انتخاب را کردم و به تیم بزرگ فولاد آمدم

سینا زامهران هافبک جوان فولاد خوزستان درباره وضعیتش در روز‌های قرنطینه اظهار داشت: از زمانی‌ که به مشهد آمده‌ام در قرنطینه هستم، شرایط و تحمل قرنطینه سخت و از فوتبال دور شدن ابتدا برای بازیکنان و سپس برای مردم عذاب‌آور است. فوتبال دوست داشتنی است، اما باید تحمل کنیم و تلاش کنیم که این ویروس از بین برود. طبق برنامه‌ای که نکونام و مربی بدنساز به ما می‌دهند تمریناتم را در خانه انجام می‌دهم و فیلم‌های تمرین را روزانه برای کادرفنی می‌فرستم.

وی درباره حضوش در تیم فولاد خوزستان در نقل‌وانتقالات زمستانی گفت: شرایط خاصی برای من در تیم شهرخودرو از ابتدای فصل به وجود آمده بود، اما در نیم‌فصل به دلیل حضورم در تیم امید دو پیشنهاد خارجی از سوئد و دانمارک داشتم که در نهایت به قرارداد منجر نشد، اما در بین گزینه‌های داخلی بهترین انتخاب را کردم و به تیم بزرگ فولاد آمدم. باشگاه و ساختار منظم فولاد و همچنین کادرفنی که با من تماس گرفتند، از دلایل حضورم در این تیم بودند و امیدوارم که سال‌های خوبی را در این تیم داشته باشم.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد همکاری با جواد نکونام گفت: آقاجواد نیاز به تعریف و تمجید ندارد، بازیکن شناخته شده در فوتبال ایران و اسپانیا است و البته مربی کاربلد که کار با او لذت‌بخش است. در عین سخت‌گیری با بچه‌ها رابطه خوب و صمیمی دارد، اما در تمرین ۱۰۰ درصد جدی است، شاگردی نکونام افتخار است و امیدوارم که ادامه‌دار باشد.

زامهران در مورد جو حاکم در تیم فولادخوزستان تصریح کرد: جو خیلی خوب بوده و من همان چند روز ابتدایی با دوستان صمیمی‌ام صحبت می‌کردم و تعریف می‌دادم. از تدارکات، کادر پزشکی، ماساژور‌ها و مربیان رابطه خوب و خونگرم با هم داریم و نگذاشتند که من احساس غریبی بکنم.

هافبک تیم امید ادامه داد: اگر کرونا نمی‌آمد شرایط ما خیلی بهتر می‌شد، ما در چهار بازی آخر سه برد کسب کرده بودیم و تیم روی دور برد بود. متاسفانه این اتفاق همه تیم‌های دنیا را دامن‌گیر کرده است، ما هم به کسب سهمیه آسیایی نزدیک بودیم و فکر می‌کنم اگر لیگ ادامه پیدا کند می‌تواند جز سه تیم بالای جدول باشد.

زامهران در مورد همکاری با سعید آذری به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: او را از زمان حضور در ذوب‌آهن می‌شناختم، برای حضور در فولاد با او صحبت کردم و کاملا گفت‌وگوی ما مثبت بود. یکی از شانس‌های بزرگ مجموعه فولاد این است که آذری در راس باشگاه قرار دارد و می‌تواند به ساختار و زیر مجموعه خود خیلی کمک کند. فولاد پتانسیل این را دارد که به باشگاه‌های بزرگ آسیا مانند تیم‌های قطری تبدیل شود چراکه امکانات بالا و به‌روزی دارد و در آسیا بدرخشد.

هافبک تیم فولاد در پایان درباره تلاش پزشکان در روز‌های کرونایی خاطرنشان کرد: از کادر درمانی ممنون هستم، پرستاران و پزشکان از جانشان مایه می‌گذارند و آرزو می‌کنم که این مریضی هرچه زودتر از بین برود و قدر همدیگر را بیش‌تر بدانیم. دست‌بوس کادر درمان هستیم و می‌دانیم که چه اندازه به آنها سخت می‌گذرد و از مردم عزیز می‌خواهم که همکاری لازم را بکنند و در خانه بمانند تا کمکی در جهت تمام شدن این مسئله کرده باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zornj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید جدید نکونام ، استقلال را نجات می دهد؟!