تاریخ انتشار: 1399/01/27 13:10
قایدی، دیاباته، مطهری؛
کد خبر: 65237

اختصاصی/ یک رکورد جالب برای استقلال/ باز شاهی روی شانه های یکی از ستاره ها

سه ستاره استقلال جدال سختی برای بهتر بودن در بین بازیکنان خودی و حتی لیگ برتر خواهند داشت.
اختصاصی/ یک رکورد جالب برای استقلال/ باز شاهی روی شانه های یکی از ستاره ها

منصورقاسمی؛ لیگ برتر فوتبال کشور در فصل نوزدهم در حالی که ایستگاه بیست و یکم خود را که پشت سر گذاشت، با آغاز شیوع بیماری کرونا متوقف شد تا تکلیف آن بعد از وضعیت بیماری کرونا و در نهایت با تصمیماتی که از سوی فدراسیون اتخاذ خواهد شد، معلوم گردد.

 در این میان در باشگاه استقلال یک نکته بسیار مهم وجود دارد که شاید در تاریخ لیگ برتر و یا حتی فوتبال دنیا منحصر بفرد و تنها اختصاص به ایران و آن هم باشگاه استقلال باشد، به طوری که در یک فصل و در حالی که حدود 70 درصد از بازی ها را پشت سرگذاشته ایم، 3 بازیکن این تیم مهدی قایدی، شیخ دیاباته، ارسلان مطهری جدال سختی برای آقای گلی در لیگ برتر خواهند داشت.

مهدی قائدی- استقلال

 مهدی قایدی با 9 گل در پشت سر عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو که 10 گل به ثمر رسانده قرار دارد و پشت سر آنها شیخ دیاباته، ارسلان مطهری، مهدی ترابی و محمدنوری با 8 گل قراردارند که در نوع خود می تواند بسیار جالب توجه باشد.

شیخ دیاباته- استقلال

حضور سه بازیکن در یک تیم برای کسب آقای گلی در لیگ برتر آنهم با توجه به تعداد بازی های انجام گرفته ، هم می تواند یک نکته بسیار مثبت برای آبی پوشان باشد که نشانگر قدرت خطه حمله آتشین این تیم است و هم می تواند برای آنها یک معضل باشد که در روزهای پایانی رقابت درون تیمی منجر به برخی اتفاقات و خودخواهی ها شود و آنها را از هدف اصلی دور نماید.

اما هر نتیجه ای که حاصل گردد، چیزی از شایستگی های خط حمله آبی پوشان کم نخواهد کرد و آنها یک رکورد دیگر را به نام خود به ثبت رسانده اند و اگر این اقدام به صدرنشینی یکی از آنها در پایان لیگ ختم گردد، آن وقت است که یک فصل رویایی از نظر کسب آقای گلی برای این تیم رقم خورده است.

ارسلان مطهری- استقلال

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mobx5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترابی در معاصره 3 استقلالی/ جدالی نابرابر در 8 بازی باقیمانده
اختصاصی/ قائدی، مطهری، دیاباته؛