تاریخ انتشار: 1399/01/27 12:45
رقابت ستاره‌های راست پای تیم ملی
کد خبر: 65239

نقشه وریا برای جام جهانی 2022 قطر!

مصاحبه دیروز وریا غفوی کاپیتان باانگیزه استقلال به صورت لایو با سایت رسمی باشگاه ،از انگیزه های فراوان او در سه سال آینده خبر داد
نقشه وریا برای جام جهانی 2022 قطر!

 کاپیتان دوست داشتنی استقلال که مورد احترام هواداران فوتبال تیم های رقیب نیز می باشد شب گذشته در مصاحبه ای که با سایت رسمی باشگاه استقلال  انجام داد از انگیزه های فراوانش برای حضور در ترکیب 23نفره تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2022قطر سخن گفت .

دفاع راست رونده استقلال که در نقش بال راست نیز می نواند ایفای نقش کند و به جهت بازی در دوران جوانی در خط حمله  همواره حضور پررنگی در یک سوم دفاعی حریفان دارد در 29شهریور 33سالگی را تمام خواهد کرد.

او شب گذشته در حالی  از انگیزه های فراوانش برای رسیدن به ترکیب ایران در جام جهانی 2022قطر خبر داد که در زمان برگزاری این تورنمنت تولد 35سالگی را جشن خواهد گرفت.

وریا که در این فصل به جز یک نیمه بازی در مقابل نفت مسجد سلیمان در تمامی بازی های استقلال در ترکیب این تیم حضور داشته و یکی از بهترین بازیکنان این تیم براساس آمار و اطلاعات بوده است و چندی قبل در انتخابات اینستاگرامی سایت "ورزش سه" از سوی مردم به عنوان بهترین فوتبالیست سال 98معرفی شد، در دو جام جهانی قبلی 2014برزیل و 2018روسیه حضور نداشت ولی در ترکیب 23نفره ایران در جام ملتهای آسیا 2015استرالیا و 2019امارات حضور داشت و یکی از بازیکنان اصلی ایران در 2015استرالیا بود که با شکست در ضربات پنالتی برابر عراق از جام کناررفت.

 نفرات انتخابی کارلوس کی روش در سمت راست خط دفاعی در جام جهانی 2014برزیل پژمان منتظری و خسرو حیدری،مهرداد بیت آشور و حسین ماهینی بودند و وریا در اردوهای نهائی قبل جام جهانی نیز حضور نداشت ،هر چند او در تیم نفت تهران یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود. در نهایت کی روش در جام جهانی 2014از پژمان منتظری و خسرو حیدری در دفاع راست استفاده کرد .

همچنین  نفرات اعزامی در همین پست در در جام جهانی 2018 روسیه  در حالی که تمامی کارشناسان به جهت درخشش کم نظیر او در باشگاه استقلال  او را یکی از گزینه های اصلی انتخاب کی روش در ترکیب اصلی تیم ملی می دانستند رامین رضائیان و پژمان منتظری بودند. شاید توانائی منحصر بفرد پژمان منتظری در بازی در دو پست دفاع راست و دفاع میانی که با تفکرات کارلوس کی روش همخوانی داشت و گزینه های متعددی برای چیدمان ترکیب به او می داد یکی از دلایل خط خوردن وریا از ترکیب نهائی اعزامی تیم ملی ایران در دو جام جهانی 2014و 2018بود.

وریا که در چند سال گذشته یکی از آماده ترین بازیکنان استقلال و فوتبال ایران بوده است شب گذشته از نارحتی خود از کی روش برای نرفتن به جام جهانی سخن گفت و در ادامه  با تواضع و فروتنی از او به عنوان مربی بزرگ و جنتلمن که به فوتبال ایران خیلی خدمت کرد،یاد کرد.

اما او در شرایطی بز عزم خود برای رسیدن به جام جهانی 2022قطری سخن گفت که  رقابت مدافعان است  تیم ملی سخت تر از همیشه است؛چهره هایی مثل رامین رضاییان ، صادق محرمی و حتی دانیال اسماعیلی فر که می‌خواهند هرطور شده پیراهن تیم ملی را به تن کنند.

تیم ملی ایران در بازی های مقدماتی اش شرایط سختی را سپری می کند و برای رسیدن به مرحله دوم گروهی در منطقه آسیا چاره ای جز چهار برد  برابر رقیبان خود ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5exl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نعمت بزرگ استقلال در لیگ نوزدهم؛ ستاره ای که فعل خواستن را صرف کرد
اختصاصی/ مهدی قائدی امتیازآورترین بازیکن لیگ نوزدهم

دیاباته خسته شده بود و حقم داشت
نوروزی: دیاباته بدون مصدومیت به فرانسه رفت