تاریخ انتشار: 1399/01/26 16:30
ماسکرانو پاسخ می دهد
کد خبر: 65309

بزرگترین تفاوت مسی با ستاره های بزرگ فوتبال

لیونل مسی برنده شش توپ و کفش طلا به عقیده برخی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.
بزرگترین تفاوت مسی با ستاره های بزرگ فوتبال

لیونل مسی سال هاست که همراه با کریستیانو رونالدو بی رقیب ترین فوتبالیست های دنیا محسوب می شوند و تقریبا به غیر از سال 2018، تمام افتخارات فردی را بین خود تقسیم کرده اند. تنها لوکا مودریچ بود که سال 2018 توانست توپ طلا را از چنگ این دو فوق ستاره خارج کند.

همواره شاهد مقایسه بین مسی و رونالدو هستیم اما به عقیده ماسکرانو، مسی قابل قیاس با هیچ فوتبالیستی نیست.

هم تیمی سابق مسی در بارسا و تیم ملی آرژانتین، در این رابطه گفت:« چیزی که باعث تفاوت بین مسی و دیگر بازیکنان می شود، به قدرت تصمیم گری و اجرای او بر می گردد. یک چیز تصمیم گیری است و چیز دیگر اجرا. خیلی از فوتبالیست های برجسته دنیا، تصمیمات خوبی می گیرند ولی خیلی وقت ها نمی توانند در اجرا موفق عمل کنند ولی مسی هم خوب تصمیم می گیرد و هم به بهترین شکل نیز آن را عملی می کند.»

ماسکرانو ادامه داد:« غیرممکن است فوتبالیست ها تحت تاثیر جریان بازی قرار نگیرند اما این مسی است که تعیین می کند روند یک بازی چگونه پیش برود. او می تواند در طول بازی، توان بدنی اش را تقسیم بندی کند و در هر 90 دقیقه، بین 7 تا 10 موقعیت صد در صد را خلق می کند. مسی می تواند به خوبی خود را بر بازی غالب کند. او تصمیم می گیرد، اجرا می کند و بازی همانگونه که او می خواهد، پیش می رود. ما به عنوان هم تیمی های مسی نیز همیشه تابع نقشه هایش در زمین بودیم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gq5z9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردسرهای مسی برای بازی حساس مقابل اتلتیکو