تاریخ انتشار: 1399/01/26 16:25
کد خبر: 65310

بازیکنان آرسنال با کاهش حقوق‌ مخالفت کردند

بازیکن تیم قرمزپوش شهر لندن با کاهش حقوق‌شان برای جلوگیری از وارد آمدن فشار مالی به باشگاه در روزهای تعلیق لیگ برتر مخالفت کردند.
بازیکنان آرسنال با کاهش حقوق‌ مخالفت کردند

و به نقل از نشریه سان انگلیس، در حالی که جولان ویروس کرونا در دنیا ادامه دارد، ورزش جهان هم با دردسرهایی که این ویروس با خود به همراه آورده دست و پنجه نرم می‌کند.

تعلیق مسابقات ورزشی در اقصی نقاط دنیا باعث وارد آمدن ضرر‌های مالی قابل توجهی به لیگ‌ها و مالکان باشگاه‌ها شده و تیم فوتبال آرسنال در لیگ برتر انگلیس هم از این قاعده مستثنی نبوده است. به همین دلیل مدیران باشگاه آرسنال یک بسته پیشنهادی به بازیکنان این تیم جهت کمک و حمایت از باشگاه در شرایط سخت کنونی ارائه کرده‌اند.

 طبق گزارش نشریه تلگراف این بسته شامل مواردی می‌شود که یکی از آنها کاهش 12.5 درصد از حقوق بازیکنان تا 12 ماه آینده بوده است. در کنار این درخواست اما باشگاه پاداش‌هایی هم برای قراردادهای بعدی خود با بازیکنان در نظر گرفته تا به این شیوه آنها را برای پذیرش این پیشنهاد تشویق کند. یکی از پاداش‌ها لحاظ شدن حقوق‌های کسر شده در قراردادی‌های بعدی است. آرسنال همچنین به بازیکنان خود گفته که هر کدام از آنها که انتقال‌شان به تیمی دیگر برای باشگاه عوایدی داشته باشد (این شامل بازیکنانی که با پایان قراردادشان به عنوان بازیکن آزاد از تیم جدا شوند نخواهد بود) مبالغ کسر شده از حقوق آنها به حساب‌شان واریز خواهد شد.

پیش از این هم عنوان شده بود که باشگاه پیشنهادهای دیگری برای کسر حقوق بازیکنانش با تعیین شرط‌هایی برای بازگرداندن تمام یا بخشی از مبالغ کسر شده همچون کسب سهمیه لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا ارائه کرده است. با این حال ظاهراً بازیکنان باشگاه حاضر به پذیرش بسته‌های پیشنهادی باشگاه نشده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jx8jp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی آرسنال خانواده خود را به ویروس کرونا آلوده کرد