تاریخ انتشار: 1399/01/26 16:21
ناصری:ز نظر مالی هیچ پیشرفتی نکردیم و فقط ضرر کردیم
کد خبر: 65311

فقط در این مدت به ما وعده داده‌اند/ در باشگاه نفت آبادان وضعیت قرمز است

مدافع نفت آبادان با گلایه نسبت به بی توجهی به اوضاع این تیم محبوب، اعلام کرد در شرایط کنونی مجبور به فروش خودروی شخصی‌اش شده است.
 فقط در این مدت به ما وعده داده‌اند/ در باشگاه نفت آبادان وضعیت قرمز است

 مشکلات نفت آبادان باعث شده تا بازیکنان این تیم در صفحات شخصی خود نسبت به این موضوع انتقاد خود را مطرح کنند. عبدالله ناصری که در این فصل توانسته با نمایشی موفق در جمع آبادانی به بازیکنی تاثیرگذار تبدیل شود در ابتدای صحبت‌هایش درباره تمرینات انفرادی در ایام قرنطینه گفت: بله با کادرفنی در ارتباط هستیم و بخشی از تمرینات را در خانه انجام می‌دهیم و یک مکانی هم وجود دارد که در آن تمرینات هوازی را به صورت انفرادی و بدون حضور دیگران انجام می‌دهم. انجام این کار موجب می‌شود که آمادگی بدنی من افت نکند و طبق برنامه کادرفنی پیش می‌روم.

مدافع تیم صنعت نفت درباره پیش بینی از سرنوشت ادامه مسابقات لیگ نوزدهم گفت:‌ ما که تا به امروز چیزی نشنیدیم و هر چیزی که هست بیشتر به حدس و گمانه‌زنی شبیه است. ما دوست داریم که بازی‌ها برگزار شوند چرا که در این شرایط نمی‌توانیم فعلا بازی‌ها را برگزار کنیم اما بدون هواداران سخت است که بخواهیم بازی کنیم. بازی فوتبال بدون تماشاگر فایده و هیجانی ندارد.

ناصری درخصوص اعتراض بازیکنان صنعت نفت به مشکلات مالی این تیم گفت: واقعا شرایط برای ما سخت شده است و همه تیم‌ها بالای 60 درصد دریافتی داشته‌اند اما ما هنوز همان 30 درصدی که اول فصل گرفته بودیم هستیم. ما از نظر مالی هیچ پیشرفتی نکردیم و فقط ضرر کردیم. الان نه مسئولی و نه مدیری جوابگوی ما نیست. به هر کسی که زنگ می‌زنیم فقط وعده می‌دهد و هر هفته به هفته دیگر موکول می‌شود. صبر ما دیگر لبریز شده است.

او ادامه داد: اگر اشتباه نکنم بعد از بازی با پارس جنوبی جم بود که در هفته‌های اول یک اندازه دریافتی داشتیم و شرایط مالی ما واقعا بدتر از بد است و هیچ توصیفی ندارد. به ما گفته بودند که پول در اهواز است و رایزنی کردند و پول به آبادان منتقل شد و الان به ما می‌گویند که شورای آبادان نمی‌گذارد که این پول به ما پرداخت شود. از فرمانداری هم پیگیری کرده‌ایم و بیشتر از سه هفته است که برای یک امضا منتظر هستیم. اگر اشتباه نکنم رقمی معادل 10 میلیارد تومان است که منتظریم به باشگاه برسد.

مدافع طلایی پوشان درخصوص شرایط مالی بد بازیکنان طی این چند ماه گفت: این شرایط خسته کننده و عصبی کننده است. وقتی پول نباشد متاسفانه وضعیت بد می‌شود و ما هم از این قائده مستثنی نیستیم. دیگر حتی آدم مجبور می‌شود که از دوستانش پول قرض کند. من یک ماشین داشتم و مجبور شدم به دلیل چکی که داشتم آن را بفروشم. خیلی ساده بگویم که وضعیت قرمز است.

ناصری در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط قرارداد را تمدید می‌کند یا خیر گفت:‌ قراردادم در پایان فصل تمام می‌شود و با این شرایط صد در صد جدا می‌شوم چون واقعا حیف است که می‌بینم در حق این هواداران کم کاری می‌شود. حق هوادارانی که با جان و دل همراه این تیم هستند خورده شده و ما همیشه به آنها دلگرم هستیم. امیدوارم شرایط برطرف شود تا بتوانیم در کنار این هواداران بمانیم اما با وضعیت فعلی آینده خوبی در انتظار این باشگاه نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kw9yx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری /  قاتل استقلال و پرسپولیس درگذشت