تاریخ انتشار: 1399/01/25 19:22
اختصاصی/ مهدی قائدی امتیازآورترین بازیکن لیگ نوزدهم
کد خبر: 65374

نعمت بزرگ استقلال در لیگ نوزدهم؛ ستاره ای که فعل خواستن را صرف کرد

مهدی قائدی را باید ستاره بی چون و چرای لیگ نوزدهم تا پایان هفته بیست و یکم دانست.
نعمت بزرگ استقلال در لیگ نوزدهم؛ ستاره ای که فعل خواستن را صرف کرد

علی جلیلیان؛ مهدی قائدی را باید در لیگ نوزدهم ستاره بدون و چون و چرای استقلال نامید، کم حاشیه، گلزن و در خدمت تیم، مهره ای که هر مربی آرزوی داشتن او را دارد.

قائدی خیلی زود متوجه شد که حواشی پیرامونش می تواند او را به نابودی ورزشی و حتی زندگی شخصی بکشاند، خدا را شکر مسیر درست را پیدا کرد و ابتدا با انتخاب همسر و آغاز یک زندگی مشترک، حواشی را به حداقل رساند و سپس با تمرکز بر روی تمرینات، مسیر رو به رشد را خیلی زود پیدا کرد به طوری که تمامی کارشناسان براین اعتقاد هستند که او در لیگ نوزدهم موثرترین مهره استقلال بوده است.

 قائدی در لیگ نوزدهم با 9 گل زده بعد از عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو که به طور مشترک 10 گل به ثمر رسانده اند، در جایگاه بعدی قرار دارد و فاصله اش برای رسیدن به صدر گلزنان تنها یک گل می باشد و با توجه به شرایط موجود خیلی راحت می تواند این فاصله را کاشه و حتی جلو بزند.

 اما نکته مهم دیگری که او را نسبت به تمامی ستاره های لیگ برتر متمایز ساخته است، تعداد پاس های گل او می باشد به طوری که مهاجم جوان استقلال تا پایان هفته بیست و یکم توانسته با 6 پاس گل در صدر جدول بین تمامی بازیکنان در لیگ نوزدهم باشد.

 وقتی تعداد گل های او و همچنین پاس های گل داده شده را در نظر می گیریم، به این نتیجه می رسیم که او نسبت به در اختیار بودن تیم و موثر بودن، در راس تمامی بازیکنان لیگ برتر قرار دارد و این مزد خروج از حواشی است که او در طی یکسال گذشته مسیر درست را انتخاب کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2758we

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترابی در معاصره 3 استقلالی/ جدالی نابرابر در 8 بازی باقیمانده
اختصاصی/ قائدی، مطهری، دیاباته؛

استقلال مثل سال قبل با یک تفاوت اصلی
منصوریان بدون اجبار جوانگرایی میکند!