تاریخ انتشار: 1399/01/21 23:04
کد خبر: 65670

بهتر است باشگاه هایی که با پول مردم اداره می شوند نسبت به هزینه های خود پاسخگو باشند!

بهتر است باشگاه هایی که با پول مردم اداره می شوند نسبت به هزینه های خود پاسخگو باشند!

مرکز رسانه و اطلاع رسانی شبکه بادران در پاسخ به مطلب مندرج در خبرگزاری فارس که اقدام به انتشار بیانیه باشگاه مس رفسنجان نموده بود، جوابیه ای به این رسانه  ارسال کرد که  متن آن به شرح ذیل است:  با تیتر" واکنش باشگاه مس رفسنجان به اظهارات مالک بادران: ادب و اخلاق را رعایت کنید." به تاریخ 99/1/19، مقتضی است طبق  ماده 23 قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی متن ذیل منتشر گردد:

1. اخلاق حرفه ای فقط در کلام نیست و کسی که به آن پای بند باشد در شیوع بیماری و کشته شدن هموطنان، هم و غم خود را پایان لیگ قرار نمی دهد تا از این فرصت برای پایان مسابقات و راه یافتن به لیگ برتر استفاده کند. در شرایطی که برخی سعی دارند از پله های کرونا وارد لیگ برتر شوند، بادران با دغدغه بهداشت عمومی اقدام به ایجاد خط تولید ژل و محصولات ضدویروس کرده و بی هیاهو، انبوه این محصولات را با قیمت بسیار پایین در اختیار هم وطنان خود قرار داده است. احتمالا ژل روی میز آنهایی که از اخلاق دم می زنند، تولید بادران باشد.

2. بادران در شرایط حساس کنونی در راستای بهداشت عمومی و "جهش تولید" گام برمی دارد که عملکرد این مجموعه موید این ادعا است. همان طور که سال گذشته روی ریل" رونق تولید "حرکت کرد. در کنار این اهداف اگر ساخت ورزشگاه تا کنون محقق نشده، به دلیل وجود تغییر اولویت های کلان کشور و همسو شدن با نیازهای اساسی مردم بوده است. ضمنا یک مجموعه خصوصی وظیفه ای در حوزه  افزایش سرانه ورزشی و ساخت ورزشگاه ندارد. ضمنا آنهایی که به ساخته نشدن ورزشگاه توسط بادران ایراد می گیرند، تا کنون یک آجر رو هم گذاشته اند؟! اگر در این حوزه اطلاعاتی داشتند می دانستند ساخت ورزشگاه 160 هزار نفری، خم رنگرزی نیست و احداث آن نیاز به زمان و ایجاد بسترهای مربوطه دارد.

3.شرکت شبکه بادران یک مجموعه خصوصی است و برای هزینه های ورزشی خود، بودجه بیت المال را صرف نمی کند. بهتر است باشگاه هایی که با پول مردم اداره می شوند نسبت به هزینه های خود پاسخگو باشند و سعی نکنند با به چالش کشیدن تیم های خصوصی و ایجاد فضای غیراخلاقی، عملکرد مالی خود را پنهان نمایند.

4.تیمی که ادعا می کند سکوت پیش گرفته است چطور در برابر یک اظهار نظر کارشناسی این قدر آشفته می شود که در پاسخ به آن بیانیه صادر می‌کند! به نظر می رسد سکوتی که از آن صحبت شده واکنشی در برابر مردم است که می خواهند بدانند پول آن ها چطور و کجا هزینه شده و نتیجه آن چه بوده است!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxyqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیانیه باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان در خصوص اظهارات مالک باشگاه بادران تهران