تاریخ انتشار: 1395/06/17 13:44
کد خبر: 262862

پرسپولیسی ها هم از منصوریان حمایت کنند!

سرمربی اکسین البرز گفت: حسن تماشاگران استقلال این است که بازی ها را تجزیه و تحلیل می کنند و فوتبال را خوب می فهمند
پرسپولیسی ها هم از منصوریان حمایت کنند!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،فیروز کریمی سرمربی اسبق تیم استقلال تهران که در حال حاضر با تیم اکسین البرز در صدر جدول رده بندی دسته یک حضور دارد درباره دیدار ایران و چین اظهار داشت: من به دلیل اینکه تیمم تمرین داشت نتوانستم بازی تیم ملی را تماشا کنم. فقط شنیدم که تیم ملی به نتیجه تساوی رسیده است. اما فکر می کنم ما نتایج خوبی گرفته ایم و 4 امتیاز از دو بازی می تواند شروع خوبی برای ایران باشد.

آرزو می کنم تیم ملی به جام جهانی برسد

وی در ادامه افزود: قطعا می تواند خوب باشد. در یک بازی خانگی پیروز شده ایم و در یک بازی خارج از خانه هم مقابل تیم خوب چین به تساوی رسیده ایم. فکر می کنم آمار خوبی برای تیم ملی محسوب شود. من فقط یک آرزو می کنم و آن هم این است که تیم ملی به جام جهانی صعود کند.

به 3 امتیاز بازی با ملوان فکر می کنیم

سرمربی تیم اکسین درباره آخرین وضعیت تیمش خاطرنشان کرد: تیم اکسین همانند سایر تیم ها در حال تمرین کردن است. ما کارمان را انجام می دهیم و تلاش می کنیم نماینه شایسته ای برای استان البرز در لیگ یک باشیم. فعلا در صدر جدول هستیم اما زمان زیادی تا پایان مسابقات باقی مانده است.

وی درباره جدال تیمش مقابل ملوان اذعان داشت: کدام بازی حساس نیست که شما می گویید این بازی مهم است؟ من حاضرم تمام بازی های حساس را ببازم و غیر حساس ها را ببرم. حساس چیست؟ همه بازی ها شرایط خاص خودش را دارد. تیم ملوان هم از تیم های قدیمی و باسابقه ایران است و از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است. ما برای کسب سه امتیاز در آن بازی و حفظ صدرنشینی تلاش می کنیم. تیم حریف را هم آنالیز کرده ایم و از نقاط ضعف و قوتشان با خبر هستیم.

دلم برای لیگ برتر تنگ نشده است

کریمی در پاسخ به این سوال که بازی های لیگ برتر را هم تماشا می کند یا خیر تصریح کرد: من به غیر از لیگ یک،  بازی های هیچ لیگی از جمله بازی های لیگ برتر را دنبال نمی کنم مگر آنکه وقت داشته باشم و خلاصه بازی ها را ببینم. بیشتر تمرکزم روی موفقیت اکسین البرز است و اینکه بتوانیم با این تیم به اهدافی که ترسیم کرده ایم؛ برسیم.

وی درباره اینکه دلش برای لیگ برتر تنگ شده است یا خیر، گفت: خیر. دلم برای لیگ برتر تنگ نشده است چون در حال فعالیت هستم و خیلی هم از شرایط موجود راضی ام و خدا را هم شکر می کنم.

حسن هواداران استقلال این است که فوتبال را می فهمند

کریمی در پایان درباره وضعیت نه چندان خوب منصوریان در استقلال اظهار داشت: من از هواداران استقلال می خواهم تا آخرین روز از علی منصوریان حمایت کنند. حسن تماشاگران استقلال این است که بازی ها را تجزیه و تحلیل می کنند و فوتبال را خوب می فهمند. شک ندارم علی منصوریان استقلال را به روزهای اوجش بر می گرداند. او مربی جوان و باانگیزه ای است و از دانش بالایی نیز برخوردار است. فقط کمی دچار بدشانسی شده است. همه باید از منصوریان حمایت کنند حتی پرسپولیسی ها. چون اعتقاد دارم زمین خوردن یک مربی جوان برای فوتبال ما خوب نیست. استقلال و پرسپولیس سرمایه های ملی فوتبال ما هستند و موفقیت هر دو به سود فوتبال ملی خواهد بود. امیدوارم منصوریان در ادامه لیگ بتواند نتایج خوبی با استقلال کسب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ne7ag

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال یک قدم جلوتر از پرسپولیس