تاریخ انتشار: 1395/06/17 13:27
کد خبر: 262869

کی‌روش: صحت اظهاراتم تایید شد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به مصدومیت بازیکنان در چین، تاکید کرد: با این مصدومیت‌ها مشخص شد اظهاراتم برای برگزاری اردو در پیش از فصل درست بوده است. او هم‌چنین از داوری‌ها و نوع سوت زدن‌های‌شان در دو دیدار اخیر به شدت انتقاد کرد.
کی‌روش: صحت اظهاراتم تایید شد

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی، کارلوس کی‌روش پس از ورود تیم‌ ‌ملی فوتبال به ایران، در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: خیلی زودتر از آن چیزی که من فکر می‌کردم متوجه شدیم که مدعیان این گروه ازبکستان، کره جنوبی و ایران هستند. این به این معنی است که بازی بعدی ما که مقابل ازبکستان است و بعد از آن که به مصاف تیم‌ ‌ملی کره جنوبی خواهیم رفت بازی‌هایی هستند که ما باید برای زندگی‌مان بازی کنیم و هر آنچه که در توان داریم در آن دو بازی بگذاریم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران ادامه‌ داد: درباره بازی با تیم‌ ‌ملی فوتبال چین باید بگویم که این بازی یک مزه بسیار بدی در دهان ما است، زیرا می‌توانستیم و باید سه امتیاز بازی را کسب می‌کردیم و فرصت کسب سه امتیاز را هم داشتیم، اما راجع‌ به این موضوع  زمانی می‌توانیم قضاوت کنیم که تیم‌های دیگر هم در چین بازی‌های خودشان را انجام دهند. در آن زمان است که می‌توانیم بگوییم که ما چه کاری را انجام داده‌ایم، ولی ما فرصت پیروزی داشتیم.

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه در دیدار مقابل چین ما شاهد مصدومیت چند بازیکن بودیم. پژمان منتظری، اشکان دژاگه،  وحید امیری و چند بازیکن دیگر هم با مصدومیت‌هایی مواجه بودند. این به این معنا است که من کاملا درست می‌گفتم وقتی درخواست دادم اردوهای آماده سازی پیش فصل برگزار شود، حرف من صحیح بود. این مصدومیت‌ها بر صحبت‌های قبلی من صحه می‌گذارد.

کی‌روش گفت: مساله دیگری که  دغدغه‌ من است، این است که عملکرد داوران جوان و بی تجربه در دو بازی گذشته محرز بوده است. داورانی که نشان دادند در مقابل بازیکنان تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به راحتی از کارت زرد استفاده می‌کنند. متاسفانه ما چندین کارت زرد دریافت کردیم و این مساله‌ای است که من را به فکر برده است.

وی  ادامه‌ داد: مساله پنجمی که می‌خواهم بگویم این است که متاسفانه بعد از 34 سال که من در فوتبال هستم، گاها اتفاقاتی رخ می‌دهد که من را به شدت و عمیقا شگفت زده می‌کند. آقای بنجامین ویلیامز که در مسابقات جام ملت‌های استرالیا داور دیدار ما بود  که آن اتفاقات رخ داد، همان سازمان و همان ارگانیزیشن این داور را به عنوان داور ایران مقابل ازبکستان انتخاب کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xr7gz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری بد برای هواداران ملوان بندرانزلی
اختصاصی/