تاریخ انتشار: 1395/06/17 13:14
کد خبر: 262872

گلر سابق پرسپولیس پاسخ شایعات را داد

بعد از جدایی الکساندر لوبانف، شایعه ای مبنی بر تبانی او با تیم ملی قطر در دیدار انتخابی جام جهانی شکل گرفت.
گلر سابق پرسپولیس پاسخ شایعات را داد

در حالی که الکساندر لوبانف به دلیل نیمکت نشینی های پیاپی در پرسپولیس و از اعلام اینکه نگران جایگاهش در تیم ملی ازبکستان است، خواهان دریافت رضایتنامه اش شده بود، شایعه ای مبنی بر پیشنهاد قطری ها به او برای تبانی در دیدار دو تیم ازبکستان و قطر به او شکل گرفت. در این باره گفته شد قطری ها از طریق یک رابط ایرانی توانسته اند به لوبانف دسترسی یابند و با مبلغ مشخص قرار شده در دیدار دو تیم او به سود قطری ها کار کند.

 

شب گذشته اما در جریان دیدار دو تیم ازبکستان و قطر در دوحه، الکساندر لوبانف موفق شد با بسته نگه داشتن دروازه تیمش ضمن کسب دومین سه امتیاز و صدرنشینی در گروه اول این رقابت ها، پاسخ روشنی به این شایعه دهد.

 

لوبانف که دومین دیدار بدون گل خورده اش را پشت سر گذاشت در دوحه کار سختی مقابل حریفی که برابر ایران شکست تلخی را تجربه کرده بود، پشت سر گذاشت و البته در نهایت توانست با بسته نگه داشتن تیمش ازبکستان را به صدر جدول برساند.

 

این دومین شایعه ای بود که در آن از رابطه بین قطر و ایرانی ها صحبت شده بود و پیش از این نیز اعلام شده بود کارلوس کی‌روش صحبت هایی با آنها انجام داده است که در نهایت با پیروزی ایران برابر این حریف در دوحه در دور قبلی انتخابی جام جهانی شایعات رنگ واقعیت به خود نگرفته بود و البته مشخص نیست انتشار این مسائل بر پایه چه مدارکی انجام می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45eq8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی قطر به وقت‌کشی شاگردانش واکنش نشان داد

برانکو: منظور کی روش من نبودم!
از فضای بعد از پیروزی لذت می برم

 پاداش ملی‌پوشان ایران پرداخت شد
یک روز پی از برگزاری دیدار با قطر؛