تاریخ انتشار: 1395/06/17 12:14
کد خبر: 262879

جریان درگیری کامیابی‌نیا و مسلمان

جریان درگیری کامیابی‌نیا و مسلمان

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس؛ کمال کامیابی‌نیا اظهار داشت: خدا را شکر این روزها شرایط خوبی داریم و تمرینات تیم به خوبی پشت سر گذاشته شده است. تا هفته قبل روزی دو جلسه تمرین داشتیم اما از این هفته تمرینات به روزی یک جلسه کاهش یافت و با استراحتی که داشتیم، امیدواریم بدن‌ها تا روز بازی با تراکتورسازی آزاد شود. به امید خدا بچه‌های تیم ملی هم سالم برگردند که بتوانند کمک کنند.

وی درباره شرایط تیم ملی و وضعیت خود گفت: خدا را شکر در بازی اول سه امتیاز گرفتیم. در بازی با چین هم شایستگی پیروزی را داشتیم. آنها در خانه خودشان تحت تاثیر ما بودند ولی به هر حال یک امتیاز در خانه حریف هم نتیجه قابل قبولی است و بچه‌های تیم ملی واقعا زحمت زیادی کشیدند. در خصوص خودم هم باید بگویم به هر حال نظر آقای کی‌روش این بود که در این مقطع کنار تیم ملی نباشم. امیدوارم دوباره نظر ایشان را جلب کنم و بتوانم در خدمت تیم ملی باشم.

کامیابی‌نیا درباره اینکه بعضی بر این باورند که ناراحتی او ناشی از عدم حضور در تیم ملی باعث افت وی شده است، خاطرنشان کرد: اینطور نیست. البته طبیعی است وقتی از تیم ملی خط می‌خورید ناراحت باشید چون حضور در تیم ملی افتخار بزرگی است ولی در حال حاضر انگیزه من دو برابر شده و بیشتر تمرین می‌کنم تا با عملکرد خوب برای پرسپولیس دوباره بتوانم به تیم ملی برگردم. در پرسپولیس تمرینات فشرده‌ای داشته‌ایم و این مسئله باعث سنگینی بدن‌ها می‌شود ولی الان این فشار برطرف شده است و من خودم تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنم.

هافبک پرسپولیس در مورد انتشار بعضی مطالب در روزهای گذشته تصریح کرد: ماجرای بین من و محسن مسلمان در تمرین هم یک اتفاق ساده بود. در یک صحنه من گفتم آفساید بود و محسن می‌گفت؛ آفساید نیست. بالاخره فشار تمرین و ضربان قلب هم در این مواقع زیاد است ولی اصلا مشکلی نیست. من و محسن هم دوست هستیم. مثل همه جا که پیش می‌آید که در بازی فوتبال، دوستان با هم بحث می‌کنند ولی همانجا در زمین تمام می‌شود و می‌رود. برای من و محسن همین‌طور بود.

کامیابی‌نیا افزود: تقاضای من این است که چنین اخباری دقیقا همانطور که هست منتقل شود. نمی‌شود درگیری به آن شکلی که مطرح شد پیش بیاید و بعد برانکو هم از آن رد شود. این مسائل در تمرینات هر تیمی پیش می‌آید و همانجا هم تمام می‌شود. بعد از این اتفاق شاید نزدیک به 200 نفر با من تماس گرفتند که آیا با مسلمان دعوا کرده‌ام یا نه! در حالی که ما با هم می‌رویم و می‌آییم و اصلا مشکلی نبود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqevw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکلی بین من و مسلمان نیست
کامیابی‌نیا: دوباره به تیم ملی برمی‌گردم